۷۹ درصد پرونده‌های ارجاعی به کلانتری‌های اردبیل منجر به صلح و سازش شد

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال ۷۸.۹ درصد از پرونده‌های ارجاعی به کلانتری‌های اردبیل منجر به صلح و سازش شد.

سردار جواد تقوی روز دوشنبه در همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در اردبیل با بیان اینکه اقدامات موثری در حوزه‌ معاونت اجتماعی این استان انجام می‌شود ، گفت: امسال یک‌هزار و ۹۰۰ نفر از مردم این استان به‌واسطه اعتمادی که به مجموعه پلیس دارند به مراکز مشاوره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مراجعه کرده و از مشاوران خدمات مشاوره‌ای مختلف دریافت کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل با بیان این که این موفقیت مرهون تلاش و مجاهدت همکاران و حمایت‌های مالی ، تجهیزاتی و امکاناتی ناجا است، افزود: ناجای استان اردبیل در جذب سهیمه جذب نیرو ، تخصیص امکانات و تامین اعتبارات نیازمند توجه ویژه است و امیدواریم ناجای اردبیل بتواند جایگاه اصلی و رو به پیشرفت خود در مولفه‌های مختلف را پیدا کند.

او اردبیل را مهد تشیع ، پایتخت حسینیت ، مهد علما و مداحان برجسته و دیار سه هزار و ۴۰۰ شهید والامقام دانست و گفت: اقشار مختلف مردم در استان همواره در تولید امنیت مشارکت داشته و حامی نظام ولایت و ماموریت‌های پلیسی بودند و در زمان‌های مختلف و در موضوعات مختلف حمایت‌های خود را به اثبات رساندند.

سردار تقوی تصریح کرد: اطمینان داریم در انتخابات پیش رو هم مردم ولایی استان اردبیل همانند سنوات گذشته با حضور و مشارکت بی‌نظیر و مثال‌زدنی زبانزد خاص و عام شده و به‌طور حماسی در انتخابات حضور خواهند داشت.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: نیروی انتظامی خود را خادم مردم نجیب و شریف استان می‌داند و برای تامین امنیت در استان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

او اظهار کرد: امنیت یک مقوله اجتماعی است و بدون مشارکت مردم استقرار امنیت پایدار در جامعه ممکن نیست ، در سایه همین مشارکت‌ها ، همراهی‌ها و همدلی‌های مردم در تولید امنیت ، استان اردبیل یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است.

سردار تقوی با انتقاد از عملکرد برخی سایت‌هایی که آمار و اخبار نادرستی از وقوع نزاع در این استان منتشر می‌کنند ، افزود: استان اردبیل در آخرین ارزیابی در بحث نزاع و درگیری استان پانزدهم از حیث فراوانی است.

او افزود: امنیت استان در سایه اهتمامی که در تشکیلات قضایی و حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و سایر قسمت‌ها به‌ویژه ولایت‌مداری و تدین مردم استان و مشارکت آنها در مولفه‌های امنیتی ، حاصل شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.