آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته‌های کارشناسی دانشگاه پیام نور

ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی بدون آزمون دانشگاه پیام نور از امروز سوم بهمن آغاز و تا پایان روز یکشنبه ۸ بهمن براساس سوابق تحصیلی ادامه دارد.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان گفت: متقاضیانی که دارای دیپلم نظام آموزشی جدید یا قدیم، پیش دانشگاهی در نظام سالی واحدی و ترمی واحدی، مدرک کاردانی، سطح یک حوزه و یا دانش آموزان در حال تحصیل که تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ موفق به دریافت مدرک دیپلم می‌شوند می‌توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

شبانی افزود: متقاضیان تحصیل در مراکز و واحد‌های دانشگاه پیام نور استان می‌توانند با در نظر گرفتن ظرفیت‌ها، در هر کدام از ۱۰۵ رشته محل، دانشگاه پیام نور استان را که علاقمند هستند انتخاب کنند؛ در این مرحله ۹ مرکز و واحد این دانشگاه در سطح استان شامل: بیرجند، طبس، فردوس، قاین، اسدیه، بشرویه، حاجی آباد، خضری دشت بیاض و نهبندان پذیرش خواهند داشت.

وی گفت: دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای اطلاع از شرایط و ضوابط پذیرش در سایت سازمان سنجش آموزش کشور بارگذاری شده و متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام در دانشگاه پیام نور از امروز با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و یا مراجعه حضوری به مراکز و واحد‌های این دانشگاه در سطح استان اقدام کنند.

سرپرست دانشگاه پیام نور افزود: هم اکنون بیش از ۵۷۰۰ دانشجو که بیش از ۹۰ درصد آن‌ها بومی هستند در مقاطع مختلف در مراکز و واحد‌های دانشگاه پیام نور استان مشغول به تحصیل هستند و پذیرفته شدگان این دانشگاه می‌توانند از مزایای تحصیل در این دانشگاه از جمله پایین‌ترین شهریه دانشگاهی، بالاترین تسهیلات پرداخت شهریه، کلاس‌های حضوری و الکترونیکی، انتخاب محل آزمون و یا مهمانی، شرایط ویژه تحصیل برای شاغلان، مادران و... استفاده کنند.

 نتایج تکمیل ظرفیت در دهه سوم بهمن ماه اعلام می‌شود و پذیرفته شدگان دانشجوی همین نیمسال بهمن۱۴۰۲ خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.