برگزاری جشنواره «جام رسانه‌ای امید» برای اولین بار در استان همدان

جام رسانه‌ای امید با هدف تبیین دستاورد‌های حوزه صنعت، معدن و تجارت استان همدان با مشارکت بسیج رسانه و استانداری همدان برای اولین بار اجرا می‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل صمت استان همدان گفت: این رویداد با هدف جامه عمل پوشاندن به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تببین و امید آفرینی در جامعه و تاکیدات مقام عالی دولت مردمی سیزدهم در استان در تبیین و انعکاس خدمت رسانی دولت به مردم، همزمان با چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در جهت اطلاع رسانی دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

علی مسلم خانی گفت: این رویداد با هدف تبیین دستاورد‌های حوزه صنعت، معدن و تجارت استان همدان با مشارکت بسیج رسانه استان و همکاری استانداری همدان اجرا می‌شود.

او گفت: در استان همدان با درایت و جدیت استاندار محترم و تیم اقتصادی جوان و شایسته ایشان شاهد پیشرفت‌های قابل توجه و جبران عقب ماندگی‌های گذشته در حوزه صنعت، معدن و تجارت هستیم که روزانه اخبار نوید بخش این اقدامات از سوی اهالی رسانه استان به اطلاع عموم مردم می‌رسد.

مدیر روابط عمومی اداره کل صمت استان همدان گفت: این رویداد ویژه تمامی فعالان رسانه‌ای استان در ۳ محور (شعارسال، جهاد امید و خدمت، پیوند رسانه وصنعت) و در هشت قالب «گزارش (تحلیلی و خبری)، گزارش مکتوب، تیتر، یادداشت و مصاحبه، پادکست، پوستر و اینفوگرافیک، کلیپ و عکس» با اهدای جوایز ارزنده برگزار خواهد شد.

مسلم خانی گفت: علاقه‌مندان از روز پنجشنبه ۲۸ دی ماه لغایت ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ فرصت دارند ثبت نام اولیه برای حضور در این رویداد را از طریق سایت بسیج رسانه استان به نشانی www.abozarhmd.ir بخش‌جام رسانه‌ای امید انجام دهند.

او گفت: با توجه به اهمیت تولید محتوا رسانه‌ای محل برگزاری رویداد جام رسانه‌ای امید در قالب اردوی راهیان پیشرفت در یکی از واحد‌های صنعتی استان خواهد بود.

برچسب ها: رسانه ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار