وزیر کشور:

امریکا و اسراییل از حضور مردم در پای صندوق‌های رای می‌ترسند

وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات نقطه تعیین کننده است و همه باید یکصدا در میدان باشند، گفت: آمریکا و اسراییل با انقلاب مخالفند و در پی عدم حضور مردم در انتخابات هستند، چون از حضور مردم در پای صندوق‌های رای می‌ترسند.

احمد وحیدی وزیر کشور روز سه شنبه در مراسم معارفه استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه سردار خرم زحمات زیادی کشید، گفت: وی برای کسب رتبه اول سرمایه گذاری خارجی و پژوهش‌های علمی و انعقاد قرارداد‌های مهم اقتصادی تلاش زیادی کرد که باید ادامه باید.

وی با بیان اینکه در کارجهادی توقف مطرح نیست و انقلاب به ما یاد داد که نباید دست از جهاد بکشیم، اظهارکرد: جمهوری اسلامی بن بست ندارد، چون خدا را داریم.

وزیر کشور با بیان اینکه ما ترسی از شهادت نداریم، گفت: پیروزی اسلام مقابل کفر وعده الهی است و ما نزدیک قله هستیم و در آن نباید شک کرد.

وی اظهار کرد: امروز مقاومت غزه مقابل ارتش بزرگ اسراییل نشانه تحقق صدق وعده الهی است.

وحیدی به مبارزات یمنی‌ها هم اشاره کرد و گفت: توقف در این شرایط و ناامیدی ممنوع است و باید حرکت مقتدرانه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز ملت بیدار و در صحنه و تسلیم ناپذیر است، ادامه داد: دولت هم در میدان است و تمام ارزش‌های عزت آور را دنبال می‌کند، چون دولت عین مردم است.

وزیر کشور با اشاره به انتخاب " مالک رحمتی " به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی گفت: امروز مدیری جوان و فرهیخته استاندار می‌شود که در حوزه سیاسی و اقتصادی صاحب نظر است.

وی با بیان اینکه آذربایایجان شرقی قلب تپنده و نقطه محوری در اقتصاد ایران است و مرکز دیپلماسی در بین کشور‌های همسایه استف افزود: اینجا خطه عاشورایی است و استاندار جدید هم مدیر جهادی است.

وحیدی اظهارکرد: رییس جمهور بر توسعه استان تاکید دارد و مصوبات سفر باید پیگیری شود و نباید هیچ فرصتی را از دست بدهیم تا نیاز‌ها و کمبود‌های مردم استان سریع رفع شود.

وی وجود حجت الاسلام آل هاشم را در استان آذربایجان شرقی مایه برکت، وحدت و انسجام بی مانند در استان است و گفت: باید از مدیریت معنوی ایشان استفاده کرد.

دکتر مالک رحمتی یکشنبه گذشته و با موافقت هیات دولت به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی و جانشین مرحوم عابدین خرم انتخاب و معرفی شد.

زین‌العابدین رضوی خرم علاوه بر تحمل جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی در هفته‌های گذشته به علت عفونت تنفسی که بر اثر بیماری توام کرونا و آنفلوآنزا عارض شده بود در بیمارستان امام رضا (علیه السلام) تبریز بستری بود و روز شنبه دعوت حق را لبیک گفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار