اجرای طرح مدیریت منابع مالی اتباع در استان بوشهر

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری بوشهر از اجرای طرح مدیریت منابع مالی اتباع در استان خبر داد.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری بوشهر از اجرای طرح مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی در زنجیره تولید در استان بوشهر خبر داد.

 راضیه علیپور در نشست طرح مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی در زنجیره تولید اظهار داشت: این نشست هم اندیشی به منظور اجرای طرح مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی در زنجیره تولید در سطح استان بوشهر برگزار شده که امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان بوشهر با بیان اینکه مقرر شده این طرح همزمان در سراسر کشور اجرایی شود، افزود: پس از چهار دهه حضور اتباع در کشور و با توجه به خدماتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه کرده، اتباع و مهاجرین توانسته‌اند به توانمندی و دستاوردهای خوبی دست یابند و اکنون اجرای مطلوب این طرح در جذب سرمایه‌های خرد و سرگردان اتباع می‌تواند در رونق تولید و اشتغال زایی نقش بسزایی ایفا کند.

علی پور با تاکید بر جذب حداکثری سرمایه گذاران بیان کرد: در این راستا اقدامات خوبی از جمله برگزاری نمایشگاه‌ها و دعوت از سرمایه گذاران استانی و کشوری صورت پذیرفته که با دستورالعمل جدید سازمان ملی مهاجرت امیدواریم جذب سرمایه گذاران تسریع می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۲۰:۱۷ ۰۵ بهمن ۱۴۰۲
چندقسط،میشه،پردخت،کرد
آخرین اخبار