اصلاح ۱۰ نقطه پرحادثه ابلاغی به استان کرمانشاه

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت : از ۱۹ نقطه پرحادثه ابلاغی به استان، ۱۰ نقطه از این تعداد اصلاح شد و ۸ نقطه هم در دست اصلاح است.

شهرام کهریزی، سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه در خصوص چگونگی شناسایی نقاط حادثه‌خیز در جاده‌ها، گفت : براساس اطلاعات اخذ شده از سازمان پزشکی قانونی و پلیس‌راه‌های سرتاسر کشور در خصوص تعداد فوتی‌ها و جرحی‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای طی سال‌های ۱۳۹۸، ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ که در کمیسیون‌ها ایمنی راه‌های کشور بررسی شده در کشور ۸۸۷ نقطه پرحادثه شناسایی شده که در سال ۱۴۰۱ به استان‌ها ابلاغ کردند.

وی ادامه داد: از این ۸۷۷ نقطه پرحادثه ۱۹ نقطه آن مربوط به استان کرمانشاه بوده که ۱۰ نقطه از این تعداد اصلاح شده، ۸ نقطه هم در دست اصلاح و اقدام است و یک نقطه هم مشکل معارض و تملک زمین دارد که در راستای حل آن هستیم.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه اضافه کرد: تمامی نقاط پرحادثه مصوبی و ابلاغ شده به استان تا پایان نیمه اول سال آینده اصلاح و برطرف خواهد شد.

وی اعتبار لازم برای اصلاح نقاط پرحادثه استان را حدود ۹۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: تاکنون ۴۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

کهریزی از کاربران جاده‌ای درخواست رعایت مقرارت راهنمایی و رانندگی را داشت و افزود: سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، عدم توجه به جلو و خواب‌آلودگی راننده؛ چهار عامل اثرگذار در تصادفات است که باید هموراه مورد توجه رانندگان باشد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.