آمادگی بانک ملی برای راه اندازی شعب ویژه اتباع خارجی

مدیر عامل بانک ملی ایران اعلام کرد: در استان های پرجمعیت طی هفته‌های آتی یکی از شعب بانک ملی ایران به شعب اتباع تغییر می‌یابد تا به مهاجرین خدمات ارائه شود.

مدير عامل بانک ملی ايران در "همايش جذب و مديريت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرين خارجی" گفت: منابع مالی قابل توجهی در اختيار اتباع است که از بعد اقتصادی بايد مورد توجه و برنامه ريزی قرار می گرفتند و اکنون با همت دولت سيزدهم شرايط مناسبی برای اصلاح اين رويکرد به وجود آمده است.

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ايران، ابوالفضل نجارزاده در اين همايش که عبدالله مبينی معاون وزير کشور و رئيس سازمان ملی مهاجرت حضور داشت تاکيد کرد: اين طرح حاصل تلاش سازمان های مختلف و به خصوص همکاران ما در بانک ملی ايران و سازمان ملی مهاجرت است که حاصل اين تلاش ها، کاری بزرگ و در خور تقدير را شکل داده است.

مدير عامل بانک ملی ايران گفت: اين بانک آمادگی دارد تا شعب ويژه اتباع را راه اندازی کند.

وی افزود: در استان های پر جمعيت طی هفته های آتی يکی از شعب بانک ملی ايران به شعب اتباع تغيير می يابد تا در نهايت احترام به مهاجرين خدمات ارائه شود.

دکتر نجارزاده گفت: بانک ملی ايران آمادگی دارد تا در راستای ارائه خدمات بهتر، بسياری از خدمات خود را برای اتباع خارجی، شخصی سازی کند.

وی ادامه داد: می توان با نظر سازمان ملی مهاجرت در سامانه بام و پيام‌رسان بله نيز يک صفحه ويژه اتباع خارجی اختصاص يابد.

مدير عامل بانک ملی ايران بيان کرد: خدمات بانکی ما به اتباع خارجی می تواند تنها به جذب سپرده و ارائه تسهيلات محدود نشود و خدمات مالی و محصولات متنوعی را با توجه به نيازهای مهاجرين، به آنان ارائه کرد.

دکترنجارزاده در پايان سخنان خود تاکيد کرد: منابع حاصل از اين طرح در راستای محروميت زدايی و اجرای طرح‌های اشتغال زا در استان های محروم استفاده خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۰۶ بهمن ۱۴۰۲
پاکستان قبولشون نمکنه چرا نمیرین چین اونجا همه شبیه همین کسی اذیت تون نمکنن میخوام بدونم این کشور مگه دمکراسی نیست اول از مردم اجازه بگیرن بعد کسی راضی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
متاسفم برات با طرز صحبتت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۰ ۰۶ بهمن ۱۴۰۲
شما میتونید به کشور خراب شده خودتون برگردید تو ایران اینقدر موفت خوری نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
خرجشونو مگه تو میدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۰۵ بهمن ۱۴۰۲
ما چه گناهی کردیم به کشور شما مهاجر شدیم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۴:۴۱ ۰۶ بهمن ۱۴۰۲
هیچی برادر، از ترس گرگ پناه آوردی به کفتار، البته ملت ایران باشما برادر هستند و این کسانی که باشما مشکل دارند ایرانی نیستند و فقط مزدور هستند و مواجب گیر که مامورند نفاق و دورنگی بوجود بیاورند و ما را از سما بیزار و بری کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۵ ۰۶ بهمن ۱۴۰۲
برید کشور خودتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
برگردد کشور خودت . هیچ ایرانی از اینکه شما کالا و خدمات یارانه ای ایرانی را استفاده می کنید راضی نیست. اینها همه حق الناس ایرانیان است . البته اگر اعتقادی داشته باشید.
آخرین اخبار