بازگشت آورتا ساری به عرصه تیمداری

باشگاه آورتا ساری با صدور بیانیه‌ای به عرصه تیمداری در لیگ برتر بسکتبال کشور برگشت.

روابط عمومی و امور رسانه‌ای باشگاه آورتا ساری، اعلام کرد: پس از کش و قوس‌های فراوان و درخواست‌های متعدد مردم  شهرستان ساری و هواداران فهیم و پیشکسوتان ارزشمند بسکتبال، با برگزاری جلسه باشگاه، مشکلات پیش آمده در خصوص تیمداری در عرصه بسکتبال حل و رفع گردید.

متن بیانیه به شرح ذیل می‌باشد:

با سلام و عرض ادب و ضمن تشکر و قدردانی از همه هواداران عزیز و علاقمندان به بسکتبال به ویژه عزیزانمان در شهرستان ساری با استعانت  از خداوند متعال  و با وجود  تیم‌داری بخش خصوصی در شرایط اقتصادی فعلی کشور و ناملایمات بسیار و همچنین عدم امکان برگزاری بازی‌های خانگی در سالن سیدرسول حسینی شهر ساری و محروم ماندن از حضور پرشور هواداران باشگاه، تصمیم بر آن شد با در نظر گرفتن همه جوانب با قدرت بیش از پیش در لیگ برتر بسکتبال کشور حضور داشته باشیم.

امید است با عنایت خاص خداوند بزرگ بتوانیم در راستای خدمت به مردم و جوانان خوب شهرمان و ایجاد شور و نشاط اجتماعی گام برداریم.

مالک باشگاه آورتا ساری در روز اول بهمن ماه با صدور بیانیه‌ای انصراف رسمی خود را از تیمداری در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور اعلام کرد و حتی در هفته شانزدهم مقابل مس رفسنجان به میدان نرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار