بنگر: ملی پوشان در مرحله حذفی نباید اشتباه کنند/ پرسپولیس باید بهترین نفرات را در نقل و انتقالات بگیرد

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال درباره بازی بعدی با تیم ملی سوریه در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

محسن بنگر پیشکسوت فوتبال درباره عملکرد تیم ملی فوتبال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: قلعه نویی ترکیب اصلی تیم ملی را پیدا کرد. بازی با امارات خوب و امیدوار کننده بود و  ملی پوشان مالکیت بازی را در اختیار داشتند.

بنگر درباره،  بازی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی سوریه در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: ملی پوشان در مرحله حذفی نباید اشتباه کنند و تیم ضعیف و قوی در این مرحله وجود ندارد و باید حواسشان جمع باشد تا با برد برابر تیم سوریه به مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا صعود کنند.

پیشکسوت فوتبال درباره اینکه تیم ملی کشورمان در صورت بردن سوریه در مرحله بعدی به مصاف تیم ژاپن می‌رود، گفت:  تیمی که می‌خواهد قهرمان شود برایش مهم نیست که با تیم‌های قوی در چه مرحله‌ای روبرو می‌شود.  تیم ملی هدفش قهرمانی در جام ملت‌های آسیا است و برایش فرقی ندارد با تیم‌های ژاپن و کره جنوبی چه زمانی بازی می‌کند.

او درباره اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از ۵۰ سال می‌تواند قهرمان جام ملت‌های آسیا شود، بیان کرد: بازیکنان و لژیونر‌های خوبی داریم که همه آن‌ها از جمله سردار آزمون و مهدی طارمی در اوج هستند و ان شا الله بتوانیم بازی‌ها را پیروز شویم و قهرمانی را به دست آوریم. تنها مشکل این است که تیم ملی  به راحتی گل می‌خورد که نباید گل بخورد.

بنگر درباره اینکه خط دفاع تیم ملی فوتبال را چطور می‌بیند، گفت: بازیکنان خط دفاع چند سال است که کنار هم بازی می‌کنند و شناخت خوبی نسبت به یکدیگر دارند و باید دقت بیشتری داشته باشند تا بتوانند به تیم ملی کمک کنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه بهترین گزینه برای هدایت سرخپوشان چه کسی است، گفت: انتخاب سرمربی بستگی به نظر مدیران باشگاه دارد و آن‌ها باید بهترین مربی را برای تیم برگزینند. مهم این است که پرسپولیس نقل و انتقالات خوبی داشته باشد و در نیم فصل بتواند بازیکنان خوبی بگیرد که با قدرت بازی‌ها را شروع کند و بتواند پیروز شود و امتیازات را جمع کند و ۲ امتیاز اختلاف با صدر جدول را جبران کند و به سمت قهرمانی برود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار