اسدی: مربی خارجی کار راحتی در پرسپولیس دارد

بازیکن سابق پرسپولیس درباره وضعیت مبهم سرمربیگری سرخپوشان توضیحاتی را بیان کرد.

ابراهیم اسدی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت مبهم سرمربیگری سرخپوشان اظهار کرد: تیم پرسپولیس بعد از جدایی گل محمدی  از لحاظ روانی بهم ریخته و شرایط خوبی ندارد. به هر حال باید به تعادل روانی و جسمانی برسند. همچنین سرخپوشان با آل کثیر و یک مدافع قطری قرارداد بستند و ان شا الله این ۲ بازیکن بتوانند کمک حال پرسپولیس باشند. به نظرم هر تیمی به اردوی برون مرزی در اول، وسط و آخر فصل نیاز دارد که این اردوها باعث می شوند تا بازیکنان  به اوج آمادگی برسند و با هم هماهنگ شوند تا در طول فصل بتوانند براساس شرایط حریفان بازی کنند.

اسدی درباره اینکه بهترین گزینه برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس چه کسی است، گفت: به نظرم مربی خارجی بیاید خیلی بهتر است چون او  با هر شرایطی بیاید هیچ زد و بندی با بازیکنان ندارد که بخواهد آن‌ها  را بازی بدهد. بازیکنان از لحاظ فنی و جسمانی می سنجد و فیلم بازی ها را در نیم فصل اول آنالیز می کند. مربی خارجی می تواند بدون دغدغه، شرایط خاص و حاشیه بتواند با این تیم تعامل کند تا به برد در هر بازی که هدف سرخپوشان است برسد. مربیان داخلی اطلاعاتی به آن‌ها می دهند و این موضوع باعث می‌شود که در حق بازیکنان شرایطی به وجود آورد که نابهنجار است و خوب نباشد و بازیکنان به چالش کشیده می شوند.

بازیکن سابق پرسپولیس تصریح کرد: به طور طبیعی مربی خارجی نظم و انضباط و قوانین و سیستم خاص خود را دارد اما مربیان داخلی به خاطر عواطف و احساساتی که نسبت به سرخپوشان دارند و حواشی که در اطراف این تیم است، فکر می کنم کارشان سخت است. اما اگر مربی خارجی بیاید به طور طبیعی کار راحت تری دارد. باشگاه پرسپولیس باید با مربی خارجی در مورد پول تفاهم کند و قرارداد ببندند که بعد از آن پشیمانی به بار نیاورد چون مشکلاتی  که ما با خارجی ها پیدا می کنیم بحث مالیات، عوارض، موضوع  ورود و خروجشان از کشور و پولی که باید به حسابشان بریزند.

او افزود:  واقعیت امر است که تیم های بزرگی مثل پرسپولیس، استقلال و سپاهان در کورس قهرمانی هستند. البته  بعد از چند سال ثابت شده است، که تیم های بزرگ دنیا چندین سال به مشکل خوردند و این مشکلات گریبانگیر همه تیم ها می شود نه فقط شامل پرسپولیس و استقلال شوند و شرایطی به وجود آوردند که ضعف این تیم ها مشخص شده است. ان شا الله مسائل حل شود و تیم پرسپولیس در کورس قهرمانی بماند و شرایطی ایجاد شود که پرسپولیس به چالش کشیده نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار