واگذاری ۱۰ هزار قطعه زمین در کرمان

استاندار کرمان گفت: در قالب طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن، ۱۰ هزار قطعه زمین در استان تا پایان امسال به متقاضیان واگذار می شود.

شورای مسکن استان کرمان با حضور استاندار کرمان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و سایر اعضا برگزار شد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این جلسه با تشکر از اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان برای واگذاری بیش از ۳ هزار قطعه زمین در راستای طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن، گفت: یک اتفاق خوبی رقم خورد و موجب شد مردم صاحب زمین شوند و بر این اساس می‌توانند با استفاده از دریافت تسهیلات و ظرفیت‌های قانونی اقدام به ساخت مسکن کنند.

وی تصریح کرد: تا دهه فجر در شمال استان نیز تا ۳ هزار قطعه زمین باید واگذار شود تا هرچه زودتر مردم صاحب زمین شوند و پس از فراهم شدن زیرساخت‌های لازم، ساخت و ساز انجام شود.

استاندار کرمان بیان داشت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده به دنبال واگذاری ۱۰ هزار قطعه زمین به متقاضیان در استان تا قبل از پایان امسال هستیم و در صورت تحقق این امر موجب شکستن قیمت زمین و انگیزه بیشتر متقاضیان برای ساخت واحد‌های خود می‌شود.

در این جلسه طبق ارائه گزارش عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی شمال و جنوب استان به تفکیک وضعیت طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.