برگزاری مسابقات فرهنگی هنری امید فردا در فارس همزمان با سراسر کشور

سرپرست اداره فرهنگی هنری، اردو‌ها و فضا‌های پرورشی آموزش و پرورش فارس از آغاز جشنواره فرهنگی ـ هنری «فردا» همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

ابراهیم نجفی‌نژاد از اجرای مرحله آموزشگاهی چهل و دومین جشنواره فرهنگی ـ هنری با عنوان مدارس آرمانی هنر‌های آسمانی «ماها» همزمان با هفته فرهنگ و هنر خبر داد و گفت: این جشنواره طی روز‌های ۷ تا ۱۲ بهمن ماه در مدارس سراسر استان خبر داد.

او ضمن تبریک فرا رسیدن هفته فرهنگ و هنر در مدارس اظهار کرد: با شروع هفته فرهنگ و هنر «ماها» مسابقات فرهنگی ـ هنری «فردا» پرشورتر از گذشته برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره فرهنگی هنری اردو‌ها و فضا‌های پرورشی آموزش و پرورش فارس، اساس جشنواره‌های فرهنگی ـ هنری را گامی در جهت شناخت، رشد و تعالی دانش‌آموزان دانست و افزود: هنر، راه و مسیری، جهت به ظهور رساندن فعالیت‌های فرهنگی و هنری دانش‌آموزان است.

نجفی‌نژاد بر ضرورت توجه به استعداد‌های هنری دانش‌آموزان تأکید کرد و افزود: هر ساله آموزش و پرورش به منظور ایجاد روحیه همکاری، رقابت و نشاط دانش‌آموزان در کنار علم‌آموزی، اقدام به برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات مختلف می‌کند که یکی از رویداد‌های مهم هنری در چند سال اخیر، جشنواره فرهنگی هنری فردا است.

او یادآور شد: جشنواره مذکور در راستای تحق‌بخشی به اهداف سند تحول بنیادین و رویکرد‌های تحول‌آفرین در تربیت هنری، زیبایی‌شناختی و رویکرد مدرسه‌محوری توسط آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگی هنری اردو‌ها و فضا‌های پرورشی آموزش و پرورش فارس ادامه داد: در این جشنواره دانش‌آموزان می‌توانند در بسیاری از رشته‌های هنری مانند رشته‌های آفرینش‌های ادبی و فرهنگی، رسانه و فضای مجازی، فیلم و هنر‌های نمایشی، هنر‌های آوایی و سرود و هنر‌های دستی و تجسمی بر اساس علاقه‌مندی خود شرکت کرده و به رقابت بپردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار