آمادگی شهرداری یزد برای نصب هزار تابلوی معابر شهری

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد گفت: حدود ۵ هزار تابلو در انواع مختلف پرچمی، دیوارکوب، کوچه، بن‌بست، تابلو تصویر شهدا و ... برای نصب آماده شد.

محمد حسن منصوری‌زاده رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد با اشاره به نصب تابلو در معابر شهری گفت: از سال گذشته که نام‌گذاری‌هایی توسط دبیرخانه شورای نام‌گذاری شهر یزد و نام‌گذاری‌هایی که از قبل انجام شده از سوی شورای پنجم حدود ۵ هزار تابلو در انواع مختلف پرچمی، دیوارکوب، کوچه، بن‌بست، تابلو تصویر شهدا و ... آماده شد.

او افزود: نصب این تابلو‌ها از آذر امسال و از محل آزادشهر به علت انجام نشدن برخی از نام‌گذاری‌ها، آغاز شد و تا پایان امسال تمام سطح شهر از لحاظ تابلو‌های معابر شهری پوشش کامل داده می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد عنوان کرد: برخی از معابر که در توسعه شهری بدون نام هستند نیاز به نام‌گذاری دارند و برخی از معابر در طرح توسعه شهری نبودند و با توجه به طرح تفصیلی وارد مناطق شهری شدند که درحال نامگذاری هستند.

منصوری زاده با بیان اینکه برخی از نام‌گذاری‌ها بنابر شرایط و مقتضیاتی نیاز به تغییر دارند اظهار داشت: سعی بر این است در این دوره شورای شهر بتوانیم تابلو‌های معابر شهری را از لحاظ نام‌گذاری که بتواند به مردم کمک کند، انجام دهیم.

او بیان کرد: بخشی از نام‌گذاری‌ها برای دستگاه‌های خدمات‌رسان انجام شده است و پلاک‌های آبی که مربوط به آدرس پستی است، مختص به اداره پست است و در حال حاضر مکاتباتی با شهرداری یزد انجام شده است، اما همچنان به جمع‌بندی در این زمینه نرسیده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار