بازداشت نظامی اسرائیل به دلیل سرقت تسلیحات ارتش

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی خبر داد که یک نظامی از تیپ گولانی به اتهام سرقت تجهیزات جنگی ارتش در غزه و عرضه آن‌ها برای فروش دستگیر شده است.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه خبر داد که یک نظامی از تیپ گولانی به اتهام سرقت تجهیزات جنگی ارتش در غزه و عرضه آن‌ها برای فروش دستگیر شده است.

پیشتر نیز روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی نوشته بود: «مقامات اسرائیلی پیش از این نیز می‌دانستند که زرادخانه‌های آن‌ها در برابر سرقت آسیب پذیر است. گزارش نظامی که اوایل سال گذشته منتشر شده، نشان می‌دهد که هزاران گلوله و صد‌ها تفنگ و نارنجک، از پایگاه‌های نظامی این رژیم که حفاظت ضعیفی داشته، ربوده شده‌اند».

در گزارش نظامی آمده است که برخی از این تسلیحات، راه خود را به سوی کرانه باختری پیدا کرده و برخی دیگر نیز از طریق سینا، راهی نوار غزه می‌شده‌اند، اما این گزارش بر امنیت نظامی متمرکز بوده است. در این گزارش آمده است: «ما در حال تامین دشمنان‌مان با تسلیحات خودمان هستیم».

نیویورک تایمز نوشت: «پیامد‌های این گزارش در روز هفت اکتبر پدیدار شد. تنها چند ساعت پس از آنکه حماس از مرز‌های غزه عبور و به شهرک‌های اسرائیلی اطراف حمله کرد، پیکر یکی از مبارزان حماس که در بیرون از پایگاه نظامی «رعیم» کشته شده بود پیدا شد. بر روی یکی از نارنجک‌هایی که در کمربند وی بود نوشته‌های عبری وجود داشت که مشخص شد یکی از جدیدترین نارجک‌های ضد گلوله ساخت اسرائیل بوده است. تعدادی از مبارزان حماس تواتسند پایگاه را تسخیر کنند و بر اساس گفته مقام‌های اسرائیلی، مقداری سلاح از این پایگاه غارت شده و به غزه منتقل شده است».

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
حقوق کم میدن اونها هم دزدی میکنند
البته باز خوبه حرفه ای بوده چون از تیب زبده های گولانی بوده و مثل سربازان عادی اسرائیل دله دزدی از خانه های خراب شده در غزه نمی کرده
آخرین اخبار