برپایی جشن انقلاب در هرمزگان با حضور رئیس جمهور

رئیس جمهور همزمان با آغاز دهه فجر به هرمزگان سفر می‌کند.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان گفت: رئیس‌جمهور در ادامه سفر‌های استانی خود در اولین روز از دهه فجر به استان هرمزگان سفر خواهد کرد.

او افزود: این سفر در روز‌های پنج‌شنبه ۱۲ و جمعه ۱۳ بهمن ماه انجام می‌شود و هزار و ۳۲ طرح در قالب ۲۲ بسته به ارزش ۱۰۵ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار هرمزگان گفت: با توجه به گستردگی پروژه‌ها و طرح‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله راهسازی، بهداشت و درمان، انرژی، مسکن، صنعت و معدن، کشاورزی و شیلات، آبخیزداری، مدارس و ورزش و جوانان در سراسر استان برخی وزرای کابینه دولت به‌منظور بهره‌برداری از پروژه‌های مرتبط چند روز زودتر از سفر رئیس جمهور، به هرمزگان خواهند آمد.

دوستی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی چند طرح بزرگ در سطح ملی نیز در سفر رئیس جمهور آغاز می‌شود، گفت: در این سفر سیاست کلی ما بر بهره برداری از طرح‌هایی است که به‌صورت کامل تکمیل شده‌اند و در مدار خدمت‌رسانی به مردم قرار می‌گیرند.

او همچنین از برپایی میز‌های ارتباط مردمی برای دسترسی و دریافت درخواست‌های عمومی خبر داد و گفت: رئیس جمهور در همه سفر‌ها با مردم دیدار داشته است و در این سفر هم همین‌گونه خواهد بود و احتمالاً به شهرستان بشاگرد و جزیره بوموسی نیز سفر خواهد کرد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه عملیات اجرایی نیروگاه اتمی سیریک در سفر رئیس جمهور آغاز می‌شود، گفت: این نیروگاه با ظرفیت ۵ هزار مگاوات خواهد بود که نقشی تعیین کننده و اساسی در تحول و توسعه سواحل مکران ایفا خواهد کرد، این نیروگاه جزو برترین نیروگاه‌های جهان خواهد بود که خوشبختانه کار‌های آغازین آن انجام شده و به دست رئیس جمهور رسما عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

دوستی بیان کرد: در حوزه بهداشت و درمان در سفر رئیس جمهور ۱۹۰ تخت بیمارستانی شامل ۲ بیمارستان یکی در بندرعباس (بیمارستان کودکان) و بیمارستان فارابی بستک به بهره برداری خواهد رسید، علاوه بر این نیز ۳۴ پروژه دیگر در حوزه بهداشت و درمان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.