عملیات آماده سازی سایت ۱۱۰ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن سیب و سوران آغاز شد

عملیات آماده سازی سایت ۱۱۰ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن شهرستان سیب و سوران با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، مدیران کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و جمعی از مسوولان آغاز شد.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان   گفت: با توجه به اهمیت‌ موضوع طرح نهضت ملی مسکن و اجرای سریع و با کیفیت واحدهای مسکونی آن عملیات آماده سازی این سایت بزرگ طرح نهضت ملی مسکن با اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریال با پیمانکاری شهرداری سیب و سوران آغاز شد.

عطاء اله اکبری افزود: تاکنون یک‌هزار و ۳۰۰ قطعه زمین ۲۶۰ متر مربعی برای ساخت واحدهای ویلایی طرح نهضت ملی مسکن سیب و سوران توسط این اداره‌کل تامین شده است.

وی ادامه داد: همچنین بر اساس آخرین آمار تاکنون ۶۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان برای ساخت واحد ویلایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به پروژه ها وصل شدند و این روند همچنان با قوت ادامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سیاست اصلی وزارت راه و شهرسازی ساخت واحدهای یک طبقه حیاط دار در شهرهای واجد شرایط است، گفت: ساخت واحدهای ویلایی ضمن داشتن مزایایی همچون هزینه‌ و مدت زمان کمتر در ساخت با معماری سنتی منطقه ما همخوانی و سازگاری بیشتری دارد.

  1. وی با بیان اینکه تمامی متقاضیان واجد شرایط سیب و سوران می‌توانند از زمین رایگان برای ساخت واحدهای ویلایی طرح نهضت ملی مسکن بهره‌مند شوند، تصریح کرد: در افق چهار سال طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ساخت یک‌هزار و ۴۲۴ واحد مسکونی ویلایی پیش بینی شده که تمامی اراضی مورد نیاز آن توسط این اداره کل تامین شده است.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار