نجباء: آمریکا برای ترک عراق، یک روز را هم از دست ندهد!

جنبش نجبای عراق در واکنش به تهدید‌های کاخ سفید تاکید کرد معادله بازدارندگی را ما تعیین می‌کنیم و آمریکا برای ترک عراق، یک روز را هم از دست ندهد!

جنبش نجباء با تأکید بر اینکه در تعیین معادله بازدارندگی دست برتر را دارد، به اشغالگران آمریکایی هشدار داد که برای خارج شدن از خاک عراق حتی یک روز را هم از دست ندهند.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی نجباء در ایران، جنبش مقاومت اسلامی نجباء در بیانیه‌ای به تهدید‌های دشمن آمریکایی پاسخ داد و اعلام کرد: اشغالگران بدانند که تعیین معادله بازدارندگی به‌دست همان مقاومتی است که تهدید‌های دشمنان را به سخره می‌گیرد.

 در این بیانیه آمده است: مقاومت برای ما یک بازی و تفریح گذرا نیست، بلکه باوری عمیق و ثابت است که اجازه نمی‌دهد با تحولات و تهدید‌ها مرعوب شویم. مقاومت ما در امتداد کلام امام (سجاد علیه‌السلام) است که فرمود: «ما را از مرگ نترسانید، زیرا شهادت در راه خدا، رسم و کرامت ماست.»

 نجباء در ادامه خاطرنشان ساخت: گستاخی آمریکا در منطقه ما به‌حدی رسیده که رئیس‌جمهور خرفت ایالات‌متحده نمی‌داند سربازانش در خاک سوریه هستند یا اردن!

در بیانیه مزبور ضمن تأکید بر اینکه آمریکا نمی‌تواند ما را از هدف‌مان بازدارد و سربازان و مزدورانش ناگزیر از ترک سرزمین ما خواهند بود، تصریح شده است: پادگان‌ها و پایگاه‌های دشمن اشغالگر، داغ موشک‌های ما را چشیده‌اند و گواهی می‌دهند که مقاومت، به وعده‌های خود جامه عمل می‌پوشاند. پس بهتر است که عبرت بگیرند و برای گریختن، یک روز را هم از دست ندهند!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
زنده باد زنده باد عراق باید اصلا کوتاه نیاید چون این بهترین فرصت است و باید بهترین نتیجه هم حاصل شود پس عراقی های باغیرت این آمریکاییهای انسان نما را که حیوانهایی بیش نیستند از کشورتون پرت کنید بیرون ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
اگر بوی نفت بگذارد....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
.. خداوند پشت و پناه رزمندگان اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
احسنت، به این میگن رجز، بهترین موقع بود
آخرین اخبار