تبیین مشارکت بالا در انتخابات از سوی کارگزاران حج استان سمنان

سرپرست حج و زیارت استان سمنان بر ضرورت تبیین مشارکت بالا در انتخابات از سوی کارگزاران حج استان تاکید کرد و گفت: نشست‌های تبیینی در این راستا برگزار می‌شود.

چتری در نشست تبیینی مشارکت بالا در انتخابات گفت: تبیین چهره به چهره و اقشار مختلف در زمره راهبردهای دولت در راستای مشارکت بالای مردم در انتخابات مجلس و خبرگان است.

وی افزود: در این راستا نشست‌های تبیینی در مجموعه استان سمنان برگزار می‌شود و دستگاه‌های اجرایی و خدماتی و … نیز در آن سهیم هستند و حج و زیارت استان سمنان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

سرپرست حج و زیارت استان سمنان ادامه داد: سلسله نشست‌های تبیینی با موضوع راهکارهای ارتقای مشارکت عمومی در انتخابات در مجموعه کارگزاران حج و زیارت و دفاتر زیارتی و … در حال برگزاری است.

چتری با بیان اینکه هفته گذشته نشست تبیینی با حضور دفاتر زیارتی و کارگزاران حج و زیارت شرق استان سمنان در شاهرود برگزار شد، گفت: امروز شاهد برگزاری نشست تبیینی مشابه برای کارگزاران حج در غرب استان در سمنان هستیم.

وی افزود: این نشست‌ها با هدف بررسی راهکارهای بالابردن مشارکت مردم و همچنین استفاده از ظرفیت حج و زیارت در شهرستان‌های مختلف استان سمنان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.