فرماندار نیمروز:

مدیران براساس میزان جذب اعتبارات ارزیابی خواهند شد

فرماندار نیمروز گفت: میزان جذب اعتبارات یکی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد مدیران ادارات است و مدیران بر اساس میزان جذب اعتبارات ارزیابی خواهند شد.

 غلامحسین امینی راد در جلسه کمیته برنامه ریزی نیمروز اظهار کرد: مطالبات شهرستان با توجه به سیاست‌های شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، اتمام پروژه های نیمه تمام است و لازمه آن اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی است.

وی با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی از اعتبارات خوبی برخوردارند افزود: مدیران ادارات باید پیگیری مستمر داشته باشند تا متناسب با پروژه‌هایی که در دست اجرا دارند سهم شهرستان را اخذ کنند تا شاهد افزایش روند رو به رشد شاخص‌های توسعه در نیمروز باشیم.

فرماندار نیمروز اولویت‌بندی را یکی از نکات مهم برای حل مشکلات دانست و بیان کرد: مدیران باید با در نظر گرفتن سطح انتظارات جامعه، برنامه‌ریزی را بر اساس حل مشکلات مردم انجام دهند تا اعتبارات تخصیصی از جذب حداکثری برخوردار شوند.

وی کمیته برنامه‌ریزی را تعیین کننده خط‌مشی و سند توسعه و نقشه راه نیمروز عنوان کرد و گفت: هر اندازه که مدیران در جذب اعتبارات، فعال و توانمند باشند، در سال های آینده، بودجه بیشتری برای شهرستان جذب خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.