جبهه مقاومت در حال مقابله با استکبار و ظلم در دنیا هستند

 معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: جبهه مقاومت با حمایت خداوند در حال مقابله با استکبار و ظلم در دنیا هستند و قطعا پیروز میدان خواهند بود.

محسن زارعی رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: سال‌ها هیچ کشوری شجاعت حمله و تعرض به اردوگاه‌های آمریکایی را نداشتند، اما امروز یکی پس از دیگری مورد هدف قرار می‌گیرند.

او ادامه داد: ظلمی که از سوی مستکبران بر مردم غزه وارد شده نباید از سوی آزادی خواهان دنیا بی پاسخ بماند.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان می گوید: باید پای این انقلاب بمانیم و همواره استقلال خود را در مقابل مستکبران جهان حفظ کنیم.

مسعود حمیدی‌نژاد ادامه داد: جوانان و نوجوانان باید این انقلاب را حفظ کنند و پرچم انقلاب اسلامی را به صاحب زمان (عج) تقدیم کنند.

به گفته او حرکت استوار و محکم در مسیر انقلاب اسلامی و راه شهدا یک تکلیف بر همگان است، در آستانه حساس‌ترین رویداد ملی هستیم و هر سال این اتفاق مهم‌تر از سال قبل است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: رای اولی‌ها امسال باید پررنگ‌تر از سال‌های قبل پای صندوق‌های رای حاضر شوند و برای کشور خود سرنوشت ساز باشند.

این مقام مسئول رای دادن در نظام جمهوری اسلامی را یک تکلیف دانست و گفت: حضور در پای صندوق‌های رای همراهی با شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
در قاموس خلقت، حق معنا ندارد و قدرت تعیین کننده برتری و تصرف، و ضعیف محکوم به نابودیست. حمایت حکومت ایران از اقشار ضعیف و جاهل کشورهای مختلف، عمدتا باهدف ایجاد نیروی مطیع و وابسته و تحت فرمان با اهداف جهانی است. وقتی ظلم تعریف جامع و کامل نداشته باشد، گرگی که گوسفند را میدرد یا مسلمانی که غیرمسلمان را میکشد، ظالم نیست. شاید ظلم گرگ قابل توجیه باشد اما خالق ان در حق گوسفند ظلم میکند. هرچه رنج و درد مظلوم بیشتر باشد، ظلم عمیقتر است.