ایجاد صنایع تبدیلی در شهر‌های چهارمحال و بختیاری در اولویت قرار گیرد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ایجاد صنایع تبدیلی باید در شهر‌های استان در اولویت قرار گیرد و با حمایت‌های ملی محصولات در زنجیره ارزش راهبرد می‌تواند کمک موثری به تولید کند.

غلامعلی حیدری در نشست با معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: توسعه گلخانه‌ها و دامداری‌ها برای افزایش تولید و ایجاد اشتغال بر اساس طرح توسعه آمایش چهارمحال و بختیاری در اولویت کار قرار دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تا پایان دولت سیزدهم در این استان ۷۰۰ هکتار گلخانه احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ۴۳ شهر استان دامداری احداث می‌شود، اضافه کرد: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و خریداری محصولات آنان می‌تواند باعث ایجاد اشتغال و رونق تولید شود که می‌طلبد مسئولان ملی این اقدام را در اولویت کار خود قرار دهند.

حیدری ادامه داد: تامین نهال و بذر، حمایت از کشاورزان، کمک به برطرف کردن موانع صادرات محصولات و حل مشکلات به هنگام کشاورزان باعث رشد تولید می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی تاکید کرد: ایجاد صنایع تبدیلی باید در همه شهر‌های چهارمحال و بختیاری در اولویت قرار بگیرد و با حمایت‌های ملی محصولات در زنجیره ارزش راهبرد می‌تواند کمک موثری به تولید کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: حمایت از محصولات روستایی، حمایت از تولیدکنندگان خرد و مشاغل خانگی، ذخیره‌سازی محصولات کشاورزی، ایجاد سردخانه‌ها و حمایت از پتروشیمی لردگان و تامین زمین برای سرمایه‌گذاران در تولید و کاهش تورم بسیار موثر است.

حیدری گفت: تزریق سهمیه بیشتر گوشت به این استان در ماه مبارک رمضان و عید نوروز باعث ایجاد آرامش در بازار و کاهش تورم می‌شود که باید از سمت وزارت جهاد کشاورزی توجه بیشتری به چهارمحال و بختیاری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار