لغزندگی جاده ها و کاهش دید افقی در استان قزوین

رییس پلیس راه قزوین با اشاره به آغاز بارش برف از نخستین ساعات بامداد امروز، گفت: سطح تمامی جاده‌ها و گردنه‌های استان لغزنده و با وجود پدیده مه با کاهش دید روبرو است.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه قزوین گفت: براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی قزوین از ساعت سه بامداد امروز شاهد بارش در سطح تمامی جاده‌های استان، به خصوص در گردنه‌ها که هم اکنون نیز با پدیده مه روبرو هستند، بودیم.

وی ادامه داد: از مردم درخواست داریم با توجه به اینکه بارش‌ها به صورت شدیدتر تا فردا نیز ادامه دارد، از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند و در صورت سفر، رانندگان نسبت به سلامت فنی خودرو خود اطمینان داشته و تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ نیز همراه داشته باشند.

سرهنگ ذاکری منش گفت: به رانندگان همچنین توصیه می‌شود در طول سفر ضمن رعایت فاصله طولی بیشتر در هوای برفی، از ترمز زدن ناگهانی و سرعت و سبقت‌های بی مورد نیز خودداری کنند و با همکاران پلیس راه مستقر در سطح جاده‌ها نیز همکاری لازم را به عمل آورند.

رییس پلیس راه قزوین اضافه کرد: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر شدیدتر شدن بارش‌ها طی امروز و فردا، تمامی تیم‌های گشت پلیس راه به صورت ۱۰۰ درصد آماده باش بوده و در طول تمامی راه‌های ارتباطی اصلی، فرعی، آزادراهی و حتی روستایی مستقر هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار