مشارکت مردم در انتخابات، نشان از همراهی با نظام است

مردم با حضور در صحنه انتخابات به دشمن نشان می‌دهند که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون همچنان همراه نظام هستند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در گردهمایی فصلی ائمه جماعات استان در موسسه اهل البیت (ع) اصفهان گفت: مردم به دشمن خواهند فهماند که اگر ما به نظام رأی ندهیم به دشمن نظام رأی داده‌ایم.


آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد افزود: دشمن تمام سعی خود را می‌کند تا مردم پای صندوق رأی نروند، در حالی که ما باید تحقیق کرده و بهترین‌ها را انتخاب کنیم.


او  با بیان اینکه مومن باید حامی حق باشد و باطل را زایل و به وظیفه اسلامی خود عمل کند گفت: دشمن می‌کوشد مردم رأی ندهند و سپس اعلام کند که آن‌ها با حکومت نیستند و حکومت ضعیف است.


آیت الله طباطبایی‌نژاد در باره مرزبانی علمای شیعه از مرز‌های عقیدتی شیعیان نیز گفت: ضُعفای شیعه به معنای افرادی است که ایمان آن‌ها قوی نبوده و زود می‌توان آن‌ها را فریب داد و علمای شیعه مراقب این ضُعفا هستند.


‎او با بیان اینکه مهمترین کار روحانیت تبلیغ و تبیین است، گفت: کار روحانیت صرف خواندن و یاد گرفتن نیست.


‎امام جمعه اصفهان، مشکل اساسی بشر در گمراه شدن را، جهل و ناآگاهی دانست و افزود: در طول تاریخ کجروی‌هایی که رُخ داده بدلیل کم بودن فهم بشر است و هرچه فهم بشر بیشتر باشد توجه به دین نیز بیشتر می‌شود و هر چه پیامبران تبلیغ کردند و بشر جلو آمد علم و توجه بشر بیشتر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.