مدیرعامل شرکت آبفای ایلام خبر داد

افتتاح ۷ پروژه مخزن ذخیره آب در ایلام همزمان با دهه فجر

مدیرعامل شرکت آبفای ایلام گفت: تعداد ۷ پروژه مخزن ذخیره آب با اعتبار ۲۵۷ میلیارد ریال در دهه فجر افتتاح می‌شود و ۱۲ روستا را تحت پوشش قرار می‌دهد.

پرویز ناصری مدیرعامل آبفا ایلام، به طرح‌ها و پروژه‌های آبرسانی قابل افتتاح آب و فاضلاب استان ایلام در حوزه روستایی اشاره کرد و گفت: ۷ پروژه مخزن ذخیره آب در شهرستان‌های چوار و چرداول با ظرفیت مخازن یک هزار و ۵۵۰ مترمکعب و اعتبار ۲۵۷ میلیارد ریال در دهه‌فجر افتتاح می‌شود. 

وی افزود: این مخازن ۱۲ روستا با جمعیت ۳۰۵۵ نفر را تحت پوشش قرار می‌دهند. 

مدیرعامل آبفا ایلام، ادامه داد: فاز اول آبرسانی به ۱۶ روستای مجتمع مورت در شهرستان چوار شامل حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه آب، احداث یک باب تصفیه‌خانه آب به ظرفیت ۴۰ لیتر در ثانیه، احداث ۱۰ باب مخزن ذخیره آب، اجرای خطوط انتقال آب به طول ۴۱ کیلومتر، اصلاح ۴۵ کیلومتر شبکه توزیع آب با اعتبار ۷۲۰ میلیارد ریال نیز در این ایام افتتاح می‌شود که بیش از ۲ هزار و ۵۲۱ نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد. 

ناصری بیان کرد: آبرسانی به روستای دول‌گل مهران با اجرای خط انتقال به طول ۶۶۰۰ متر و اصلاح شبکه به طول ۱۸۰۰ متر با اعتبار ۶/۷ میلیارد ریال با مشارکت شرکت ملی نفت ایران از دیگر پروژه‌های آبرسانی قابل افتتاح در حوزه روستایی در دهه فجر امسال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.