تعداد صندوق خرد زنان روستایی و عشایری سیستان و بلوچستان به ۱۶۳ مورد افزایش یافت

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: با راه اندازی صندوق‌ خرد زنان روستایی و عشایری تعداد صندوق‌ها در سطح استان به۱۶۳ صندوق با پنج هزار و ۳۳ عضو خواهد رسید.

بهزاد شهرکی  از افتتاح و آغاز فعالیت ۹ صندوق خرد زنان روستایی و عشایری در دهه فجر خبر داد و  با اشاره به اهمیت نقش آفرینی زنان روستایی در امر تولید و امنیت غذایی اظهار کرد: در دولت سیزدهم تعداد ۵۳ صندوق با یک‌هزار و ۵۹۰ نفر عضو در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: با آغاز فعالیت ۹صندوق خرد زمینه اشتغال ۵۰۰ نفر زن روستایی به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم می‌شود.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان توسعه زنبور داری، پرورش طیور بومی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، گلخانه‌های کوچک خانگی، تولید محصول سالم و پرورش دام سبک را از عمده طرح‌ها و پروژه‌های اشتغالزای صندوق‌های خرد زنان روستایی معرفی کرد و تصریح کرد: سازمان جهادکشاورزی استان با کمک‌های فنی و اعتباری، زنان روستایی عضو صندوق‌های خرد زنان را در راستای اجرای طرح‌ها حمایت می‌کند.

وی بیان کرد: در ایام دهه مبارک فجر امسال ۲ کارگاه تولید و فرآوری عرقیجات و ترشی جات گیاهی و نیز کارگاه خیاطی ویژه صندوق‌های خرد زنان روستایی و عشایری در شهرستان‌های ایرانشهر و زاهدان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار