استاندار ایلام:

پیروزی انقلاب اسلامی معجزه قرن بود

استاندار ایلام گفت: پیروزی انقلاب اسلامی معجزه قرن بود که به وسیله معجزه‌گر قرن امام راحل به وقوع پیوست.

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در آئین بهره‌برداری همزمان ۹۵۰ طرح و پروژه آموزشی و پرورشی و ورزشی در سراسر کشور و ۱۹ طرح استان ایلام، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی معجزه قرن بود که به وسیله معجزه‌گر قرن امام راحل به وقوع پیوست.

وی با اشاره به تحریم‌های غرب و فشار‌های جبهه استکبار علیه نظام اسلامی، گفت: ایران اسلامی با وجود همه تحریم‌ها و مشکلات، اما روز به روز در حال پیشرفت است که این یک افتخار بزرگ است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام بیان کرد: امروز در این برنامه شاهد حضور پدر شهید رضایی‌نژاد و همسر شهید صارم‌طهماسبی هستیم که این برنامه با حضور این عزیزان و خانواده‌های شهدا پربرکت است.

استاندار ایلام در ادامه به پروژه‌ها و طرح‌های دهه فجر استان اشاره و یادآورشد: ۳۲۶ طرح و پروژه دهه فجر با اعتبار ۳ هزار ۷۹۴ میلیارد تومان در استان کلنگ‌زنی و یا افتتاح می‌شود.

وی اعلام کرد: ۱۰ هزار میلیارد ریال در دولت سیزدهم فقط برای تونل کبیرکوه هزینه شده است و در سفر ریاست محترم جمهور مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به بحث انتخابات و ضرورت حضور پرشور در این انتخابات، گفت: همه تمرکز و تلاش دشمن کم‌اهمیت جلوه دادن انتخابات در ایران است. مردم با حضور حداکثری و آگاهانه خود در انتخابات حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.