معاون خدمات شهری شهرداری قم:

آب‌گرفتگی‌ در سطح شهر قم گزارش نشده است

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به آماده باش عوامل خدمات شهری گفت: تاکنون آب‌گرفتگی‌ و مشکلات تردد در معابر گزارش نشده است.

به نقل از شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم،معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به بارش نعمت الهی باران و برف در سطح کشور و استان قم اظهار داشت: تمهیدات لازم در این زمینه اعم از بسیج امکانات و تجهیزات در کنار بسیج عوامل خدمات شهری از هفته‌های گذشته اندیشیده است و خوشبختانه تاکنون از آب‌گرفتگی‌ها و مشکلات ترددی در سطح شهر گزارشی نشده است.

وی با بیان اینکه ۱۴۰۰ نفر از پاکبانان به انضمام ماشین‌آلات خدمات شهری و اقدامات و تمهیدات پیشگیرانه در آمادگی کامل هستند، افزود: در این راستا بیش از ۱۵۰ چاه جذبی به‌ویژه در سطح معابر اصلی و فرعی و بافت‌های قدیمی و فرسوده آماده‌سازی شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: فعالیت‌های پمپ‌های مکنده و خودمکش در مکان‌های موردنیاز و سایر تدابیر لازم نیز در نظر گرفته شده است و هیچ‌گونه مشکلی در خصوص شهروندان اعم از آب‌گرفتگی، اختلال در تردد شهروندان و عابران در سطح مناطق هشتگانه مشاهده و گزارش نشده است.

وی با تأکید بر اینکه اگر بارش‌ها به‌صورت سنگین و یکباره باشد امکان آب‌گرفتگی مقطعی به دلایل مختلف شاید وجود داشته باشد، اذعان کرد: اما برای این موارد نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است و عوامل شهرداری در آمادگی کامل هستند.

به گفته اصفهانیان‌مقدم، سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری نیز به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پیگیری مطالبات شهروندان و حوادث احتمالی است و شهروندان می‌توانند با تماس با ۱۳۷ ، آب‌گرفتگی‌ها و حوادث را گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار