۱۷۶ فرصت سرمایه گذاری در قزوین تدوین شد

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری قزوین گفت: ۱۷۶ فرصت سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف تولیدی و خدماتی در استان شناسایی و تدوین شده است.

احمد بارگاهی مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری قزوین گفت: ۱۷۶ فرصت سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف تولیدی و خدماتی در این استان شناسایی و تدوین شده که بیشتر آن‌ها نیز در سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران نیز به ثبت رسیده است.

 بارگاهی افزود: طرح کاشی و سرامیک محققی مربوط به واحد صنعتی ایفا سرام و با اعتبار بخش خصوصی ۵۰ هزار میلیارد ریال آماده کلنگ زنی است.

وی اضافه کرد: این فرصت‌های سرمایه‌گذاری با توجه به حوزه‌های مختلف و امکان سنجی‌های صورت گرفته مربوط به ۱۳ دستگاه اجرایی در استان قزوین است.

بارگاهی  گفت: در بخش کشاورزی نیز شهرک گلخانه‌ای نودهک واقع در شهرستان تاکستان هم اکنون با آماده سازی ۹۰ درصد از زیرساخت‌ها، آماده بهره برداری در فاز نخست قرار دارد که پس از آن باید منتظر واگذاری به گلخانه داران باشیم.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری قزوین با بیان اینکه در حوزه گردشگری باید اقدامات بیشتری در حوزه سرمایه گذاری اتفاق بیافتد، خاطرنشان کرد: هم اکنون طرح ساخت هتل سه ستاره مجتمع‌های گردشگری در دستور کار قرار دارد که اعتقاد داریم با توجه به ارزش افزوده این حوزه باید اقدامات بیشتری انجام داد.

بارگاهی یادآور شد: ۲۶ طرح سرمایه گذاری نیز در استان قزوین دارای مطالعات امکان سنجی از سوی دستگاه‌های اجرایی بوده که در اختیار اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.