برگزاری ۲۰۰ برنامه شاخص دهه فجر در دامغان

فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: ۲۰۰ عنوان برنامه شاخص با حدود ۲ هزار و ۷۴۰ فعالیت به منظور گرامیداشت دهه فجر در سطح پایگاه‌ها و اقشار بسیج با رویکرد مردمی برگزار می‌شود.

سرهنگ محمدحسین تقی‌پور  فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: دهه فجر امسال با توجه به نزدیکی به انتخابات ۱۱ اسفند، فرصت خوبی برای بازگویی دستاورد‌های نظام و انقلاب و تبیین درست اهداف جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: در دهه مبارک فجر، کلیه پایگاه‌های بسیج به منظور ایجاد نشاط اجتماعی، برنامه‌های متنوع را برگزار می‌کنند و تمام تلاش بر این است که بتوان برنامه‌های شایسته دهه فجر را به خوبی برگزار کرد.

وی اظهار داشت: تاکنون ۵۰۰ نشست جهاد تبیین روشنگری و بصیرتی با موضوع مشارکت حداکثری انتخابات برگزار شده و تا روز انتخابات، برپایی این نشست‌ها ادامه خواهد داشت.

سپاه دامغان ۲۰۰ برنامه شاخص دهه فجر برگزار می‌کند

این مسوول اضافه کرد: رژه خودرویی و موتوری، برگزاری چندین یادواره شهدا در سطح شهر و روستا، برگزاری مسابقات ورزشی، نشست روشنگری تخصصی، مسابقات کتابخوانی بیانیه گام دوم انقلاب، برگزاری میقات الصالحین در نماز جمعه، برپایی کاروان شادی، از جمله برنامه‌های دهه فجر امسال در شهرستان دامغان است.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان خاطرنشان کرد: هدف و دیدگاه اصلی سپاه، فقط حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات است و بدون شک جانب‌داری از شخص خاصی انجام نمی‌شود. اگر رسانه و یا افرادی شبهه‌ای در این زمینه ایجاد کنند، سپاه حضور و طرفداری از هر داوطلبی را تکذیب می‌کند.

برچسب ها: دهه فجر ، جهاد تبیین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.