فیلم کوتاه داستانی پیچان در مهاباد تولید شد

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: فیلم کوتاه حرفه‌ای پیچان در این شهرستان به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی آگری سلطانی تولید شد.

رحیم بایزیدی رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: فیلم کوتاه حرفه‌ای پیچان به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی فیلم‌ساز جوان مهابادی آگری سلطانی، از دانش‌آموخته‌های دفتر سینمای جوان تولید شده است.

وی افزود: در این فیلم مردی برای کشف یک حقیقت بعد از سال‌ها سراغ همسر سابقش را می‌گیرد که متوجه موارد مشکوکی می‌شود.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد اضافه کرد: پیچان سومین فیلم کوتاه کارگردان جوان مهابادی بوده و در ۱۰ دقیقه تولید شده است.

بایزیدی ادامه داد: برای این فیلم بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به صورت شخصی هزینه شده و انجمن سینمای جوان مهاباد مجری طرح بوده است.

وی با بیان اینکه این فیلم‌ساز مهابادی فیلم‌های کوتاه داستانی لبه و هدیه را در کارنامه کاری خود دارد، افزود: پیام حسامی، تروسکه جولا، ریبوار حنیفی به عنوان بازیگر، جوانرو قادریان به عنوان مدیر فیلمبرداری، سینا الیاسی زاده در بخش تدوین، سعید قبادی در بخش صدابردار و امیر سنجری در بخش موسیقی با این فیلم همکاری داشته اند.

انجمن سینمای جوانان مهاباد یکی از انجمن‌های ۶۰ گانه سینمای جوانان در ایران است که از سال ۱۳۶۶ در این شهرستان راه‌اندازی شد و تاکنون به بیش از ۳ هزار هنرجو در رشته‌های مختلف فیلم‌سازی، تدوین، عکاسی و ... آموزش دیده‌اند و هم‌اکنون دارای ۱۰۰ نفر عضو فعال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.