۱۲۹ شغل با بهره‌برداری از ۲ طرح اقتصادی در شاهرود ایجاد شد

معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شاهرود گفت: ۱۲۹ شغل با بهره‌برداری از ۲ طرح اقتصادی در چهارمین روز از دهه فجر در این شهرستان ایجاد شد.

جلالی در حاشیه افتتاح طرح‌های اقتصادی و عمرانی شاهرود گفت: یک شرکت بسته‌بندی ظروف یکبار مصرف با هزینه ۱۰۰ میلیارد ریال که برای ۱۰۰ نفر در سه شیفت کاری شغل ایجاد کرده است، به بهره‌برداری رسید.

وی به راه‌اندازی شرکت بسته‌بندی انواع روغن‌های گیاهی و حیوانی اشاره کرد و گفت: این شرکت نیز با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و برای ۲۹ جوان شغل ایجاد کرد.

جلالی به افتتاح طرح آزادسازی، زیرسازی، جدول‌کشی و آسفالت در شهر رویان اشاره کرد و افزود: برای اجرای این طرح ۳۲ میلیارد و ۷۱۹ میلیون ریال از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده و شهرداری این شهر هزینه شد.

فرماندار ویژه شاهرود از بهره‌برداری میدان انقلاب روستای اردیان با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال خبر داد و گفت: طرح جدول‌گذاری و آسفالت معابر به مساحت ۱۰ هزار مترمربع با اعتبار ۲۵ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، ملی(قیر رایگان) و مشارکت دهیاری اجرا و افتتاح شد.

وی با بیان اینکه یک واحد مسکن مددجویی در روستای علی‌آباد تحویل شد، ابراز کرد: برای ساخت این واحد مسکونی ۲ میلیارد ریال وام از طریق بانک‌های عامل، ۳۰۰ میلیون ریال وام بدون بازپرداخت توسط بنیاد مسکن و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وام بدون بازپرداخت و ۵۰۰ میلیون ریال وام توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.