معاون استاندار اردبیل:

۶۲ پروژه اقتصادی و سرمایه گذاری در نمین افتتاح می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: ۶۲ پروژه عمرانی و سرمایه گذار با اعتباری بالغ بر ۸۶۵ میلیارد تومان به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان نمین افتتاح می‌شود.

یاسر عبدالهی در جریان افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان نمین ضمن دیدار با خانواده شهید در شهر عنبران اظهار کرد: شهرستان نمین در سه جنبه اقتصادی، عمرانی و گردشگری در استان جز شهرستان‌های پیشران است.

او با بیان اینکه پالایشگاه نمین با تکمیل ظرفیت خود از ۱۵۰ تن به ۵۰۰ تن در روز آماده احداث فاز دوم است، افزود: این پالایشگاه اولین پالایشگاه سبز در ایران است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل تصریح کرد: فرآیند تولید این واحد اقتصادی کاملاً بسته است و هیچ گونه خروجی نداشته و آلایندگی برای محیط زیست ندارد.

عبداللهی با اشاره به اینکه نمین رتبه دوم در تولید گوشت سفید در استان را به خود اختصاص داده است، افزود: یکی از واحد‌های مرغداری شهرستان نمین ظرفیت خود را از ۱۵ هزار به ۳۰ هزار گله افزایش داد.

او از جمله طرح‌های مهم مورد افتتاح شهرستان نمین را دو طرح زیر ساختی در عنبران دانست و گفت: سایت اینترنتی جاده نمین به عنبران افتتاح و جاده عنبران به نمین با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان زیر بار ترافیک رفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل بیان کرد: پروژه بهسازی میدان امام خمینی (ره) با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد مورد بهره برداری قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار