نیوزویک: اعتماد نسل Z به ارتش آمریکا رو به کاهش است

نیوزویک با انجام یک نظرسنجی نشان داد درصد بالایی از جوانان ۱۸ تا ۲۹ ساله آمریکایی اعتماد کمی به به ارتش آمریکا دارند.

یک نظرسنجی که توسط مرکز تحقیقاتی پیو در آمریکا انجام شد نشان داد که بیش از نیمی از بزرگسالان زیر ۳۰ سال دیدگاه منفی نسبت به ارتش آمریکا دارند و همین امر باعث ایجاد مشکل برای تعداد کم استخدام ارتش این کشور شده است.

این نظرسنجی که روز پنجشنبه در وب سایت هفته نامه آمریکایی نیوزویک منتشر شد، نشان داد که ۵۳ درصد از آمریکایی‌های ۱۸ تا ۲۹ ساله معتقدند که ارتش تأثیر منفی بر روند امور در آمریکا دارد.

این در حالی است که ۴۳ درصد نظر مثبتی به ارتش داشتند. وقتی به آمریکایی‌های ۵۰ ساله یا بالاتر نگاه می‌کنیم، از هر ۱۰ نفر ۷ نفر گفتند که ارتش تأثیر مثبتی بر کشور دارد. علاوه بر این، ۵۷ درصد از افراد ۳۰ تا ۴۹ ساله نیز نگرش مثبتی نسبت به ارتش دارند.

نیوزویک در ادامه نشان داد که بیشتر دلایل چالش‌های استخدام نظامی که وزارت دفاع آمریکا با آن مواجه است به جمعیت جوان‌تر مربوط می‌شود. این مجله به نقل از مقاله‌ای که توسط معاون پرسنل و آمادگی وزیر دفاع در سایت وزارت دفاع آمریکا منتشر شد، نوشت: نسل Z، نسلی که بین سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۲ متولد شده اند، به طور کلی اعتماد کمی به سازمان‌های آمریکایی دارند.

او در مقاله خود گفت: رهبران آمریکا باید در مورد خدمت سربازی با جوانان جوامع خود صحبت کنند و از آن‌ها بخواهند که در مورد خدمت سربازی بیاموزند و در مورد آن فکر کنند.

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال نیز در مقاله‌ای که در ژوئن گذشته منتشر شد، درباره «بحران استخدام ارتش آمریکا» صحبت و اعلام کرد که حتی کهنه سربازان نیز نمی‌خواهند فرزندانشان به ارتش بپیوندند.

این روزنامه بر این باور بود که عدم استخدام در ارتش آمریکا نشان دهنده یک مشکل طولانی مدت است که اگر حل نشود، ارتش را مجبور به کاهش تعداد نیروی خود می‌کند. به گفته این روزنامه آمریکایی، با آغاز عصر جدیدی از رقابت با چین و روسیه این مشکل سخت‌تر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار