انقلاب اسلامی این هنر را داشت که نگاه و فکر در ارتش را ارزشی و الهی کرد

امام جمعه کرمان گفت: ارتش در شوکت و جلال نیروهای مسلح نقش مهمی دارد و امروز جمهوری اسلامی به‌عنوان یکی از قدرت‌های نظامی برتر جهان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه در دیدار فرماندهان نیرو‌های مسلح مستقر در استان و پرسنل نیروی هوایی ارتش در کرمان با نماینده، ولی فقیه در استان اظهار داشت: همافران نشان دادند با مردم و از مردم و انقلابی هستند و با حرکتی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از خود نشان دادند تحول چشمگیری را در سرعت بخشیدن به پیروزی انقلاب اسلامی به‌وجود آوردند.

وی بیان کرد: نیروی هوایی ارتش در حرکتی که قبل از پیروزی انقلاب انجام داد دشمن و حکومت طاغوت را مایوس کرد و ثابت کرد انقلاب بزودی پیروز می‌شود.

امام جمعه کرمان ادامه داد: خدمات ارتش به نظام جمهوری اسلامی بسیار زیاد است و جمهوری اسلامی هم خدمت‌هایی به ارتش کرد و از جمله خدمات ارتش می‌توان به حرکت نیروی هوایی در ۱۹ بهمن ۵۷ و پیوستن به انقلاب امام راحل و مردم اشاره کنیم که رژیم قبل را مایوس و افق پیروزی را نزدیک کرد.

علیدادی‌سلیمانی همچنین از ارائه تجربیات نظامی ارتش به سایر نیرو‌های نظامی شکل‌گرفته بعد از انقلاب اسلامی به‌عنوان یکی دیگر از خدمات ارتش نام برد و افزود: ارتش در این شوکت و جلال نیرو‌های مسلح نقش مهمی دارد و امروز ارتش جمهوری اسلامی به‌عنوان یکی از قدرت‌های نظامی برتر جهان است.

وی ابراز داشت: حضور فعال و میدانی ارتش در ۸ سال دفاع‌مقدس را شاهد بودیم و ارتش در این دوران جانانه ایستاد و شهید، جانباز و آزاده‌هایی را تقدیم کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان اضافه کرد: انقلاب اسلامی این هنر را داشت که نگاه و فکر در ارتش را ارزشی و الهی کرد و ماموریت‌های ارتش ما مقدس و ارزشمند است.

علیدادی‌سلیمانی اظهار داشت: ماموریت ارتش جمهوری اسلامی با سایر ارتش.‌های دنیا متفاوت است و این تفاوت به علت نگاه ارزشی و الهی در ارتش ماست.

همچنین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش در سخنانی اظهار داشت: این دیدار به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر و سالروز بیعت نیرو‌های هوایی با امام راحل در سال ۵۷ برگزار شد تا تجدید بیعت با آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی و همچنین نماینده، ولی فقیه در استان صورت گیرد.

امیر غلامعلیان ادامه داد: بازدارندگی در حوزه دفاعی و امنیتی در جمهوری اسلامی مرهون تلاش‌های همه نیرو‌های مسلح است و هماهنگی امروز بین نیرو‌های مسلح طی دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی بی‌نظیر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.