اعلام جزئیات فروش بلیت فیلم‌های جشنواره فجر در قم

رئیس گروه سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، جزئیات بلیت‌فروشی فیلم‌های چهل‌ودومین جشنواره فجر در قم را تشریح کرد.

سعید ایلانلو  با اشاره به برگزاری چهل و دومین جشنواره فجر در قم، به تشریح جزئیات زمان فروش بلیت فیلم‌های این دوره از جشنواره پرداخت.

رئیس گروه سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم،  تصریح کرد: علاقه‌مندان سینما در قم از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه می‌توانند با مراجعه به سکو‌های فروش آی‌تیکت (iticket.ir)، ایران‌تیک (irantic.com)، سینماتیکت (cinematicket.org) و گیشه هفت (gisheh۷.ir)، نسبت‌به خرید بلیت فیلم مورد نظر خود اقدام کنند.

رئیس گروه سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: با هر شماره تلفن همراه امکان خریداری چهار قطعه بلیت از هر فیلم وجود دارد، بنابراین تماشاگران باید با دقت نظر کافی در زمان خرید، نسبت به انتخاب فیلم، سینما، سالن، روز و سانس نمایش اقدام کنند و بلیت‌های خریداری شده امکان ابطال یا تعویض ندارند.

ایلانلو اضافه کرد: نرخ بلیت فیلم‌های جشنواره در سینما بازار شهر معادل ۶۰ هزار تومان و در سینما تربیت ۴۰ هزار تومان خواهد بود.

رئیس گروه سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم،  تصریح کرد: سینما ونوس به اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه اختصاص پیدا کرده و در این سینما، بلیت‌فروشی نخواهد شد.

رئیس گروه سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خاطرنشان کرد: فیلم‌های چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در قم از ۱۶ تا ۲۲ بهمن‌ماه در سینما‌های ونوس، تربیت و بازار شهر به نمایش درمی‌آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار