هزار و ۲۰۰ شهروند در جیرفت از آب سالم برخوردار شدند

بهره‌برداری از یک طرح آبرسانی به شهر علی آباد جیرفت و سه روستای اطراف طی روز دوشنبه سبب برخورداری یک هزار و ۲۰۰ نفر از آب آشامیدنی سالم شد.

بهره‌برداری از یک طرح آبرسانی به شهر علی آباد جیرفت و سه روستای اطراف طی روز دوشنبه سبب برخورداری یک هزار و ۲۰۰ نفر از آب آشامیدنی سالم شد.

این طرح که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان و مدیران محلی به بهره برداری رسید شامل حفر چاه، خط انتقال آب و برق می‌شود و ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار آن بوده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جیرفت در آیین افتتاح این طرح گفت: در جریان ایام دهه فجر در مجموع یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

علی مشایخی اضافه کرد: چهار پروژه بزرگ هم در حال انجام که یک هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال برای آن‌ها هزینه شده است و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسند.

وی تصریح کرد: بحران شدید آب در جیرفت وجود دارد و مشکلات بسیار زیاد است که از مسئولان می‌خواهیم کمک کنند در تابستان شرمنده مردم جیرفت نشویم.

پست برق ۱۳۲ کیلوولت و آبرسانی به فاز ۲ شهرک صنعتی جیرفت ۲ طرح دیگری بود که عملیات ساخت آن امروز آغاز شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان در این مراسم گفت: مهمترین زیرساخت تولید، وجود برق پایدار است که امروز عملیات راه‌اندازی پست ۱۳۲.۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی آغاز شد.

حسین میجانی افزود: راه‌اندازی این پست به واحد‌هایی که برق بیشتری نیاز دارند و همچنین به تامین برق شهرستان کمک می‌کند.

وی با اشاره به آغاز طرح آبرسانی به طول ۶ کیلومتر و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال ادامه داد: فاز توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ جیرفت با توجه به استقبال از سرمایه‌گذاری منجر به تولید بیشتر خواهد شد.

میجانی با بیان اینکه در کل استان ۳۵ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی اشتغال دارند اضافه کرد: حدود ۲ هزار و ۷۰۰ نفر اشتغال پایدار در شهرستان جیرفت و ۶ هزار نفر در جنوب استان داریم.

وی بیان کرد: به حدود ۲۰۰ واحد تولیدی با پیشرفت ۷۰ درصد و با کمک سازمان صنایع کوچک و شورای تامین استان ۶ ماه مهلت بهره‌برداری داده شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان هم در افتتاح این طرح‌ها گفت: بدون وحدت و همدلی این اتفاقات رقم نمی‌خورد و این طرح‌ها به نتیجه نمی‌رسید.

رحمان جلالی افزود: مدیران برای جبران دغدغه رییس جمهور در جنوب کرمان آرایش عملیاتی گرفته‌اند.

وی تاکید کرد: عقب ماندگی‌ها با کار مداوم جبران می‌شود، ما هم از طرح‌های شهرک‌های صنعتی حمایت می‌کنیم.

برچسب ها: آبرسانی ، بهره مندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار