بهره برداری از ۳ پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور‌های ارتباطی جویبار

مسئول نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جویبار از بهره برداری از عملیات زیرسازی و روکش آسفالت ۳ پروژه این شهرستان خبر داد.

مجتبی فرج پور کرد آسیابی مسئول نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جویبار از بهره برداری از عملیات زیرسازی و روکش آسفالت ۳ پروژه این شهرستان به طول ۶ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر خبر داد.

او افزود: عملیات اجرای روکش آسفالت جویبار- کیا کلا به طول ۲ و نیم کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان، روکش آسفالت راه روستایی درکاسر به درویش محمد شاه به طول ۲ و نیم با اعتبار ۵ میلیارد تومان و روکش آسفالت راه روستایی کرد کلا به طول حدود یک کیلومتر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

فرج پور کرد آسیابی گفت: هدف نگهداری راه، تقلیل میزان خرابی راه و افزایش عمر آن، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب جهت رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی می‌باشد.

او در ادامه به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محور‌های تحت پوشش خود اشاره کرد و افزود: اقدامات ایمن سازی از قبیل تامین روشنایی و رفع خاموشی، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه‌ها، شانه سازی، رنگ آمیزی پایه‌های تابلو و نرده‌های پل، آشکار سازی نقاط پر تصادف، نصب انواع علائم اخطاری قوس، مسیرنما و خطر نما، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل، ساماندهی و افزایش اثر بخشی علائم در طول محور‌ها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.