۱۶ پروژه بزرگ عشایری، منجمله ۳ پروژه شاخص افتتاح می‌شود

مدیرکل امور عشایر فارس از بهره‌برداری از ۱۶ پروژه بزرگ عشایری، منجمله ۳ پروژه شاخص استان با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در استان خبر داد.

کریمی گفت: بر اساس دستورالعمل کارگروه روستایی و عشایری بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی باید در این فرصت مناسب دستاورد‌های خود را در ارائه خدمات به مردم، اطلاع رسانی نموده و بر همین اساس جوامع هدف خدمتگزاری را در جریان تمامی طرح‌هایی که در جهت رفاه حال آن‌ها صورت پذیرفته قرار دهیم.

او در ادامه افزود: این اداره کل در ایام ا... دهه فجر برنامه‌های بسیاری را در دستور کار خود قرار داده است که مهمترین آن‌ها افتتاح و بهره برداری از ۱۶ پروژه بزرگ عشایری منجمله ۳ پروژه شاخص با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان جهت استفاده ۱۰۶۵ خانوار عشایری است و همچنین سرکشی از خانواده‌های شهدا، گلباران و غبارروبی قبور مطهر شهدا و حضور یکپارچه عشایر استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های این اداره کل است.

کریمی ضمن اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته در راستای بهره مندی عشایر از پروژه‌های عمرانی مصوب در سریعترین زمان ممکن گفت: از میان ۱۶ پروژه بزرگ یاد شده ۳ پروژه خط انتقال برق و تجهیز چاه دورگ دهنو در شهرستان رستم، احداث ۱۵ کیلومتر خط انتقال آب شرب به منطقه عشایر دهویه شهرستان فیروزآباد و احداث مخزن ذخیره آب شرب ۳۰۰ متر مکعبی جهت تامین آب شرب کانون اسکان ایل سالار فراشبند با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان و تعداد ۴۴۰ خانوار بهره مند، بعنوان پروژه‌های شاخص عشایری و الباقی پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان و تعداد ۶۲۵ خانوار عشایری بهره مند، افتتاح خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار