دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کمد دیواری

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری کلاهبردار میلیاردی متواری با بیش از ۳۰ پرونده کلاهبرداری در داخل کمد دیواری خبر داد.

 سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان شهر "زیرآب " شهرستان سوادکوه و ارائه شکایت مبنی بر اینکه فردی به بهانه ساخت و ساز ساختمان از وی بیش از ۱۰ میلیارد ریال دریافت کرده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: مأموران کلانتری ۱۳ با هماهنگی قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه، متهم را که بیش از ۱۴ سال از شهرستان ورامین متواری بوده سرانجام در مخفیگاهش در داخل کمد دیواری دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی  مازندران گفت: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متهم که یک کلاهبردار حرفه‌ای و سابقه دار و دارای ۳۰ پرونده قضائی بوده در تحقیقات پلیسی به بزه ارتکابی خود و ۳۰ پرونده کلاهبرداری در استان‌ها دیگر اعتراف کرد.

سردار مفخمی شهرستانی با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: شهروندان مراقب باشند در صورتی که از آنان به بهانه ساخت و ساز کلاهبرداری شده برای طرح شکایت به پلیس شهرستان سوادکوه مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
مجازاتش کنید
United States of America
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
جاو مواد فروش هارو بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
آفرین به این کشف ؟؟؟؟پس آن اختلاس گرهای چند صد هزار میلیارد آزادانه همه جا می گردند .عاقلان دانند؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
همیشه غر غر می کنید. حال آدم بهم میخوره. اینا مجری قانونن. یعنی وقتی بهشون میگن فلانی رو بگیر می تونن اقدام کنند. خودسر که نمیشه نابغه
آخرین اخبار