۴۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد شاهرود فراهم شد

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهرود گفت: ۴۰۰ فرصت شغلی با اختصاص اعتباری بالغ بر ۴۷۰ میلیارد ریال وام بانکی برای مددجویان این شهرستان فراهم شد.

اصغری گفت: وام‌های بانکی از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی‌(ره) و همچنین اعتبارات اشتغالزایی ۱۳ بانک عامل فراهم شده است.

وی از کسب رتبه نخست کمیته امداد شاهرود در زمینه ایجاد اشتغال در استان خبر داد و گفت: با مشارکت و همکاری فعالان حوزه کسب و کار و بانک‌های عامل این نهاد طی سال جاری توانست در زمینه درصد جذب و تحقق فرصت‌های شغلی حائز رتبه اول در استان شود.

اصغری به پرداخت وام کارفرمایی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال اشاره کرد و افزود: با پرداخت این وام زمینه اشتغال به کار و بیمه تامین اجتماعی ۳۰ نفر از مددجویان فراهم شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهرود تصریح کرد: حمایت از طرح‌های دانش بنیان و تولیدی از جمله طرح‌های نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس از اولویت‌های ایجاد اشتغال این نهاد محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: مدل اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) شامل استعدادسنجی و مشاوره شغلی، آموزش، اجرای طرح اشتغال، کاریابی، کمک به پایدارسازی طرح و نظارت هوشمند بر طرح‌های اشتغال طی سه الی پنج سال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار