بهره مندی بیماران خاص و صعب العلاج از خدمات رایگان بیمه سلامت

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: بیماران خاص و صعب العلاج ۱۰۷ نوع بیماری می‌توانند از خدمات رایگان صندوق بهره‌مند شوند.

در راستای افزایش اطلاع رسانی قوانین و مقررات بیمه سلامت و آگاهی مردم از خدمات بیماران خاص و صعب العلاج بیمه سلامت، اصغرزاده مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با حسینی مدیرکل صدا و سیمای استان دیدار و گفتگو کرد.

اصغرزاده مدیرکل بیمه سلامت استان در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای استان با اشاره به فرآیند اجرای طرح بیماران خاص و صعب العلاج اظهار کرد: رسانه‌ها از ظرفیت بالایی برخوردار هستنند که می‌توان از ظرفیت آن‌ها در جهت آگاهی دهی و اطلاع رسانی به مردم در خصوص اجرای طرح‌های ملی و بزرگ استفاده کرد.


بیشتر بخوانید


وی، اجرای طرح بیماران خاص و صعب العلاج را بسیار ارزشمند بیان کرد و افزود: قبل از افتتاح صندوق بیمه بیماران خاص و صعب العلاج تنها بیماران تالاسمی، ام اس، هموفیلی، دیالیزی و پیوند کلیه تحت پوشش بیمه سلامت و دریافت خدمات درمانی بودند، اما در حال حاضر با افتتاح صندوق بیماران خاص و صعب العلاج ۱۰۷ نوع بیماری تحت حمایت قرار گرفته و می‌توانند از مزایایی خدمات رایگان صندوق بهره‌مند شوند.

اصغرزاده اضافه کرد: با اجرای این طرح بسیاری از مشکلات بیمه شدگان کاهش پیدا می‌کند و آگاه کردن جامعه هدف بسیار مهم و حیاتی است.

حسینی مدیرکل صدا و سیما در این دیدار ضمن تشریح نقش رسانه‌ها در جامعه کنونی و تاثیر اطلاع رسانی در دنیای مدرن و تببین تاثیر رسانه‌ها در شکل گیری فرهنگ جدید و تغییر سطح اطلاع رسانی افزود: اقدامات بیمه سلامت قابل تقدیر است و ضروری است خدمات جدید بیمه سلامت به صورت مستمر و جدی به اطلاع عمومی مردم رسانده شود و صدا و سیمای استان این آمادگی را دارد تا در جهت آگاه سازی و اطلاع رسانی همه جانبه به مردم پروژه‌ها و برنامه ها‌ی بیمه سلامت را رسانه‌ای کند.

وی اضافه کرد: صدا و سیمای استان در کنار مردم قرار دارد و تلاش می‌کند اطلاعات مورد نیاز مردم را در اسرع وقت و در حد کمال به ایشان برساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار