استاندار تهران تأکید کرد؛

مشکلات پلاک‌های ثبتی و اختلافات بین شهرداری‌ها عمده مشکلات مردم تهران

استاندار تهران با حضور در سامانه «سامد» و پیگیری مسائل مردم استان تهران بر رفع مشکلات در زمان کوتاه تأکید کرد.

علیرضا فخاری در حاشیه حضور در سامانه «سامد» اظهارکرد: توفیق داشتیم در مرکز ارتباطات سامد (۱۱۱) با مردم استان تهران ارتباط داشته باشیم که مسائل و موضوعات شهری و روستایی مطرح شد، از جمله مشکلات شهرک‌های مختلف در استان، امکانات و ظرفیت‌های حوزه خدمات شهری بود که بعضی از موارد خاصه در ملارد مورد توجه بود و قول دادم در سفر به ملارد حتما از آن منطقه بازدید کنم.

وی ادامه داد: عمده مشکلات مربوط به اختلافات بین شهرداری و اعضای تعاونی بوده که از گذشته باقی مانده و باید حل شود تا مردم از خدمات اولیه در حوزه‌های مختلف بهداشتی، درمانی، خدماتی و همچنین آسفالت خیابان‌ها بهره‌مند شوند.

پیگیری رفع مشکلات مردم استان تهران در اسرع وقت 

استاندار تهران تأکید کرد: در بعضی از موارد مشکلات ثبتی و پلاک‌های ثبتی از سوی شهروندان مطرح شد که راهنمایی‌های لازم صورت پذیرفت، بعضی از موارد مربوط به مشکلاتی در ارتباط با توافقات با شهرداری‌ها بود که برای اجرای تعهدات همزمان با فرماندار مربوطه تماس داشتیم که بتوانند از آن طریق مشکلات مردم را مرتفع کنند.

استاندار تهران عنوان کرد: ارتباطات امروز نشان از این داشت که بعضی از مردم برای رفع مشکلاتشان اگر تسلط بر قانون ندارند، همچنین ممکن است فرایند قانون و اجرای بعضی از موضوعات را نیز ندانند و این ارتباطات کمک می‌کند تا آگاهی دو طرفه صورت پذیرد. 

فخاری تأکید کرد: مسئولین بدانند در سطح استان چه مشکلاتی وجود دارد. هم به لحاظ فراوانی و هم به لحاظ کیفیت. از طرف دیگر مردم هم آموزش می‌بینند تا در یک ارتباط مستقیم از چه مسیری برای رفع مشکلاتشان اقدام کنند.

استاندار تهران در مورد مطالبه مردم اظهار داشت: مردم در اولین فرصت به فرمانداران در سطح شهرستان مربوطه مراجعه کنند و از طریق ارتباط با شماره ۱۱۱می‌توانند طرح مسأله کنند و حتی با دفتر استانداری تهران هم می‌توانند ارتباط برقرار کنند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وی در مورد کوتاهی برخی از مدیران در سطح استان بیان کرد: یکی از موضوعاتی که مردم گله دارند از این دست موضوعات است که ناشی از جهل به قانون است و یا موضوعی که ربطی به آن مسئول ندارد و اگر مسئول مربوطه سهل انگاری کند مورد توبیخ قرار می‌گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار