اصلاح و توسعه بیش از سه هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب در مناطق روستایی بافق

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بافق از اصلاح و توسعه بیش از سه هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب در مناطق روستایی این شهرستان خبر داد.

زعیمی زاده مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بافق به تشریح عملکرد آبفای این شهرستان در بخش‌های مختلف در یک سال گذشته پرداخت و گفت: ۲۱۸ فقره انشعاب آب در بخش روستایی نصب شد که با این تعداد کل انشعابات نصب شده آب منطقه روستایی بافق به ۹ هزار و ۲۵ فقره رسید.

او به ۵۵۲ مورد آبرسانی سیار در مناطق روستایی بافق اشاره کرد و افزود:۳۲ فقره کنتور فرسوده با هدف جلوگیری از هدر رفت آب و رضایتمندی مشترکین این منطقه تعویض شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بافق ادامه داد: در یک سال گذشته هزار و ۲۰۰ متر توسعه خط انتقال آب و ۴۰۰ متر اصلاح خط انتقال با هدف جلوگیری از هدر رفت آب صورت گرفته است.

زعیمی زاده گفت: ۱۷۷ حادثه در شبکه توزیع، ۲۶۹ حادثه انشعابات، ۳۲ حادثه در خط انتقال و تعویض پمپ چاه‌های شیطور، تاجکوئیه و خوسف و تعویض پمپ ایستگاه پمپاژ خودیان، قطروم و بین راهی گزستان توسط این امور انجام شده است.

او با بیان اینکه آب شرب مناطق روستایی بافق از طریق ۱۴ چاه و دو قنات تامین می‌شود افزود: در سال گذشته حدود ۸۳۲ هزار متر مکعب آب از چاه‌ها و حدود ۳۹۸ هزار متر مکعب از قنات‌های این منطقه به منظور تامین آب شرب و بهداشت استحصال شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بافق، هزار و ۱۴۰ مورد کلرسنجی، هزار و ۶۸۰ مورد نمونه برداری میکروبی، لایروبی قنات ده ریزو و جوزوئیه، خرید ۴۴۷ ساعت آب قنات خوسف و تکمیل و فروش ۲۴۸ فقره انشعابات را از دیگر اقدامات این امور عنوان کرد.

اصلاح و توسعه بیش از سه هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب در مناطق روستایی بافق

اصلاح و توسعه بیش از سه هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب در مناطق روستایی بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار