پیکر زنده‌یاد غلامرضا بهروان در ساری به خاک سپرده شد

پیکر زنده‌یاد غلامرضا بهروان مدیر شاخص مازندرانی فوتبال کشور و از چهره‌های باسابقه عرصه داوری فوتبال ایران در آرامگاه ملامجدالدین ساری به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد غلامرضا بهروان مدیر شاخص مازندرانی فوتبال کشور و از چهره‌های باسابقه عرصه داوری فوتبال ایران با حضور تعدادی از ورزشکاران، مدیران حوزه ورزش و جمعی از شهروندان مرکز مازندران بعدازظهر امروز از آستانه امامزاده یحیی (ع) تا آرامگاه ملامجدالدین ساری برگزار و پیکرش در این آرامگاه به خاک سپرده شد.

بهروان که از مدیران باسابقه فوتبال کشور به شمار می‌آمد روز سه‌شنبه -۱۷ بهمن- پس از ماه‌ها نبرد با بیماری در سن ۷۳ سالگی چشم از جهان فروبست.

وی متولد ساری و دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی از دانشگاه مازندران بود. در کارنامه مدیریتی او پنج دوره ریاست هیئت فوتبال مازندران، ریاست کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال، نایب‌رئیسی فدراسیون فوتبال، ریاست سازمان لیگ فوتبال، عضویت مجمع فدراسیون، ریاست کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال، نایب‌رئیسی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، عضو کمیته مسابقات AFC و عضو کمیته چمن مصنوعی FIFA ثبت شده است.

بهروان علاوه بر حضور در دنیای فوتبال به عنوان بازیکن، از داوران باتجربه و پیشکسوت فوتبال کشور نیز بود که در دوران داوری‌اش به عنوان یکی از داوران بین‌المللی ایران انتخاب شد و در دوره‌های آموزش داوری فوتبال نیز تدریس می‌کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار