اهدای ۹۰ ویلچر به خانواده های کم برخوردار از سوی هلال احمر گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ،۹۰ ویلچر اهدایی هلال احمر در بین توان‌خواهان در گلستان توزیع شد.

قاسم غریب آبادی اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر در قالب طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور در ۲۰۲۰ محله کم برخوردار کشور آئین اهدای ۹۰ عدد ویلچر انجام شد.

او  افزود: جمعیت هلال احمر با توجه به وظیفه مندی که در انجام فعالیت‌های عام المنفعه و مسئولیت اجتماعی در حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و ترویج فرهنگ یاری رساندن به همنوعان دارد، حمایت از توان‌خواهان را در اولویت برنامه‌های حمایتی خود قرار داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: رسالت هلال‌احمر بر مبنای نوع دوستی، بشردوستی و ارائه خدمات بدون توجه به دین و مذهب و هرگونه گرایشات است و ما به شعار خدمت بی منت به همه اقشار جامعه بویژه اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار اعتقاد عملی داریم.

او افزود: در سالی که گذشت ۱۲ میلیارد تومان اقلام درمانی به خانواده‌های کم برخوردار اعم از دارو، خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی ارائه شده و تعدادی وام قرض‌الحسنه نیز به بیماران معسر اعطا شده است. چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب کاری کنید بیمار جز درد و رنج بیماری اش، ناراحتی دیگری ‏نداشته باشد.

در پایان مراسم، ویلچر‌ها با حضور مدیرعامل و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در هلال‌احمر استان، عضو گلستانی شورای عالی جمعیت هلال‌احمر، عضو هیأت مدیره استان و شهردار گرگان به خانواده‌های توان‌خواهان اهدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.