برگزاری برنامه‌های دهه فجر به همت پایگاه بسیج شهرستان اشکذر

مسئول بسیج خواهران شهرستان اشکذر گفت: ویژه برنامه‌های مختلفی به مناسبت دهه فجر به همت اعضای بسیج این شهرستان برگزار شده است.

مقیمی مسئول بسیج خواهران شهرستان اشکذر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان استان یزد گفت: به همت اعضای بسیج شهرستان اشکذر جشن انقلاب در روز جمعه با برنامه‌های شاد و حضور گروه‌های هنری این شهرستان برگزار می‌شود همچنین در انتهای برنامه نور افشانی انجام می‌شود و تکبیر نیز گفته می‌شود.

او اظهار داشت: بازدید از خانه سالمندان نیز به همت گروه جهادی لبخند احسان پایگاه بسیج شهرستان اشکذر در دهه فجر انقلاب اسلامی با اهدای هدیه انجام شد.
 
مسئول بسیج خواهران شهرستان اشکذر گفت: یادواره شهدا نیز به مناسبت دهه فجر در این شهرستان برگزار شد و سردار فتوحی در این مراسم خاطرات خود را بازگو کرد همچنین گروه سرود رفیق شهیدم نیز سرود اجرا کردند.

او بیان کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی نیز به مناسبت دهه فجر در خیابان آیت الله فیروزآبادی در حسینه احسان الحسین فیروزآباد به صورت بازارچه برپا شده است.

مسئول بسیج خواهران شهرستان اشکذر اظهار داشت: در تاریخ چهار اسفند نیز به همت بسیج این شهرستان یک جشن در پارک بانوان شهرستان اشکذر به مناسبت نیمه شعبان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.