آغاز عملیات اجرایی چهار طرح هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری از آغاز عملیات اجرایی چهار طرح هادی روستایی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان خبر داد.

فرشید ریاحی سامانی در آیین بهره‌برداری از طرح‌های شهرستان کوهرنگ، اظهار داشت: همزمان با هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی بهره‌برداری از ۷۳ طرح هادی روستایی در استان آغاز شد.

وی افزود: برای اجرای این طرح‌های هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تامین و هزینه شده است.

ریاحی اضافه کرد: از این تعداد ۱۶ طرح هادی روستایی با ۸۹ میلیارد و ۹۴۵ میلیون ریال سرمایه‌گذاری به شهرستان کوهرنگ اختصاص دارد.

وی به آغاز عملیات اجرایی چهار طرح هادی روستایی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در سال ۱۴۰۲، اشاره و تصریح کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۵۰ میلیارد ریال اعتبار سرمایه‌گذاری می‌شود.


بیشتر بخوانید


ریاحی یادآور شد: از ابتدای تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون ۶۲۳ طرح هادی تهیه و ۳۱۰ طرح بازنگری شد که اعتبار تهیه و بازنگری طرح‌ها ۳۴۰ میلیارد ریال بوده است.

وی گفت: طرح هادی روستایی تاکنون در ۳۷۱ روستای چهارمحال و بختیاری با اعتباری افزون‌بر دو هزار و ۴۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

گفتنی است؛ همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی امسال، ۶۶۸ طرح با ۲۰ هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری افتتاح و بهره‌برداری و عملیات اجرایی ساخت ۹۷ طرح با ۱۲ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری آغاز شده است.

چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در فاصله ۹۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار