آغاز غربالگری سلامت دانشجویان بین‌الملل

معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت روزانه ۴۰ دانشجو بین‌الملل از نظر شاخص‌های سلامت روان و جسم غربالگری می شوند.

معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران از تحصیل بیش از ۲ هزار دانشجوی خارجی ذر این دانشگاه خبر داد و گفت: روزانه ۴۰ دانشجو بین‌الملل از نظر شاخص‌های سلامت روان و جسم غربالگری و نتایج در شناسنامه سلامت دانشجویان ثبت می‌شود. 

مقتدایی ضمن بیان این مطلب با تاکید بر اینکه بیش از ۲۰۰۰ دانشجوی بین الملل از کشورهای مختلف جهان از جمله آمریکا و کانادا، استرالیا، ترکیه، سودان، یمن، بحرین، هند، آذربایجان، پاکستان، لبنان، افغانستان، سوریه و عراق در دانشگاه علوم پزشکی ایران در حال تحصیل هستند، گفت: براین اساس طرح شناسنامه سلامت دانشجویان بین‌الملل در این دانشگاه آغاز شده است.

مقتدائی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده روزانه ۴۰ دانشجو بین‌الملل از نظر شاخص‌های سلامت روان و جسم غربالگری و نتایج در شناسنامه سلامت دانشجویان ثبت می‌شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران اجرای طرح شناسنامه سلامت دانشجویان بین‌الملل از ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ کلید خورده است و تا اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار