امام جمعه آبادان:

نباید اجازه داد عوامل پیروزی انقلاب اسلامی فراموش شود

حجت الاسلام غبیشاوی گفت : انقلاب اسلامی معجزه ای الهی بود و نباید اجازه داد عوامل پیروزی انقلاب اسلامی فراموش شود.

حجت الاسلام المسلمین عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه آّبادان در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با تبریک عید مبعث گفت : سرنگونی حکومت طاغوتی و نهادینه کردن یک حکومت الهی در ایران نیز معجزه ای بود که در نتیجه پیروی از مکتب پیامبر در ایران رقم خورد.

او با اشاره به اینکه این انقلاب علی رغم توطئه های دشمن رخ داد ، نقش رهبری امام خمینی و حضرت آیت الله خامنه ای در جریان انقلاب اتحاد مردم اعتقاد و اعتماد آن ها به خداوند را رمز های این موفقیت عنوان کرد گفت : ملت ایران با خلق حماسه ای نو در ۲۲ بهمن ماه نشان خواهند داد که این عوامل فراموش نمی شوند.

او اعیاد شعبانیه و روز پاسدار را نیز تبریک گفت و با بیان اعلام لیست های نهایی کاندیدای تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس شورای اسلامی از نمازگزارن، فعالان فرهنگی و نخبگان خواست در جریان انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند تا امنیت و شرایط جامعه در زمینه های مختلف بهتر شود.

رئیس شورای فرهنگی آبادان گفت : امید است با انتخاب درست مردم مجلس انقلابی تر داشته باشیم و حقوق های نجومی ، تبعیض ها رنگ و بوی قانون به خود گرفته اند آسیب شناسی شود و آن ها را به حداقل رساند.

حجت الاسلام غبیشاوی با اشاره به اینکه رئیس جمهور به تنهایی وظیفه ی اجرای عدالت را ندارد تاکید کرد در انتخابات نیز باید تلاش کرد تا اصلح ترین فرد را در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب کنیم تا قانونگذاری در کشور نیز به درستی صورت گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.