دیدار معاون رئیس جمهور با خانواده دو شهید مدافع حرم در قم

معاون پارلمانی رئیس جمهور با خانواده شهیدان کریمی و آقازاده که در حمله تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه به شهادت رسیدند، دیدار کرد.

 سید محمد حسینی روز جمعه  در سفر به قم در دیدار خانواده شهید علی آقازاده سرکشی به خانواده شهدا را از اولویت‌های کاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یاد کرد و گفت: ثبت و ضبط خاطرات شهدا، ساخت مستند و الگودهی فرهنگ شهادت و ایثار باید مورد توجه جدی مسوولان ذی‌ربط قرار بگیرد.

معاون پارلمانی رییس جمهور در دیدار خانواده سعید کریمی نیز عنوان کرد: ابعاد تازه از ویژگی‌های بارز اخلاقی و رسیدگی به امر محرومان توسط این شهدا، بعد از شهادت آنان مشخص شد.

حسینی با تاکید مجدد بر ضرورت ثبت خاطرات و ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری شهدای مدافع حرم، اضافه کرد: انتشار گسترده آثار مربوط به شهدا در قالب‌های مختلف هنری در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، تاثیرگذار است.

شایان‌ذکر است خانواده شهیدان کریمی و آقازاده نیز در این دیدار به بیان خاطرات و ویژگی‌های اخلاقی این ۲ شهید گران‌قدر پرداختند.

شهیدان سعید کریمی و علی آقازاده ۳۰ دی‌ماه امسال در اثر بمباران مناطق مسکونی کشور سوریه توسط رژیم صهیونیستی، به همراه سه مستشار ایرانی و شماری از نیرو‌های سوری به مقام شهادت نائل شدند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار